Evo da i ja ubacim svoje misljenje. Ako podjemo od pretpostavke da neko ko bi putovao morima i okeanima i zivio na brodu, mora odnosno trebao bi biti vican raznim zanatima i vjestinama. Onda bi u tom slucaju, po mom misljenju, bilo mozda bolje traziti zapusteniji brod za manje para i onda uraditi kompletan refit. Na taj nacin bi se vrlo dobro upoznao brod i dosta lakse bi se u buducnosti otklanjali svi kvarovi. Jos jedna bitna stvar je sto takvi brodovi obicno leze na suvom doku i mogu se dosta povoljno kupiti, tj moze se puno korigovati cijena. E sad naravno postoje i lose strane svega toga, kao sto su velika ulaganja u refit, kako finansijska tako i vremenska i fizicka, mentalna itd. Htjedoh ovaj post zaciniti sa linkom na jedan Dufour 44 mislim, dvadesetak i nesto hiljada, negdje u Grckoj, ali na zalost ne mogu ga vise naci, izgleda da je prodat.
Gesendet von meinem Redmi Note 8 Pro mit Tapatalk