E, ovako treba... > Plovila

kupovina camca/brodice

<< < (3/4) > >>

vepar:
I ako ti je marina na 100% stajacoj vodi... i ako te hod propelera ne odvuce gde neces pri voznji krmom i ako... puno toga. Ali navezba se sve. Mislim da smo se svi lupkali po marini u pocetku. Samo polako i sa puno bokobrana pa nece ni biti stete...

marke:
Pozdrav,

Ja preporucujem vanbrodski motor jer ne zauzima prostor u camcu, da ne pominjem probleme ciscenja elise kod ugradjenih motora.  Pre par dana sam sekao

namotanu loptu od mreze, kaputa, bastenskog creva, i aluminijumske lajsne.  Jedva sam podigao Yamahu od tezine namotanih gov..a.

Jedva sam ruke oprao razredjivacem a noz sam bacio,

Sa elisom pod vodom ne znam sta bih radio...

 

Dzonz:
Marke,  covece pa kuda ti to plovis?  eek

zankiki:
Isto pitanje sam hteo da postavim  ha ha ha

Losmi:
Kao neko ko je imao dugo godina brodski motor a sada vanbrodski, mislim da je za 90% posto nasih potreba (plovidba Dunavom i Savom) vanbrodski motor bolje resenje (osim ukoliko se camac ne vozi 500, 600 sati godisnje). Novi vanbrodski motori su pouzdani i dugovecni. Manevrisanje sa njima je isto lakse ukoliko ne postoje bow thruster-i. E sada, moja zivotna zelja je da zaplovim do Amsterdama uzvodno, i moje honde svakako nisu dorasle tome. Ozbiljan brodski motor je za duze plovidbe ipak neprikosnoven.

Sto se camca tice, blago v korito koje doprinosi stabilnosti a nema preveliki gaz, kao sto neko napisa je pun pogodak.

Manevrisanje se svodi na ucenje i strpljenje (bez naglih pokreta). Sto je plovilo vece to je inercija veca pa je potrebno dosta da stane, krene, itd. Ja sam pristajem sa camcem od 11m i nekih 8,5 tona i vremenom nije problem. Doduse kada treba da isplovim po jakom vetru sa marine (vezan sam za bovu) nije mi bas lako pa to uglavnom i izbegavam.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju