E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
Stabilni brodski motori
			tangabravo:
			
			Ja sam po struci auto mehaničar , mada u penzji i koliko sam razumeo kopča je neka vrsta reduktora  a unutra ne bi trebalo da ima ništa osim zupčanika i lagera sa semerinzima i zegerima, pa ako je tako meni nikakav problem da napravim novi zupčanik i promenim lager ako već ne mogu da nađem nešto gotovo
		
			broker975fx:
			
			Reduktor je jedna stvar a kopaca je druga, konstrukcije su razne - kod mene je odvojena kopca od reduktora. Gledao sam kad je otvarao majstor kod mene, ima tu prilicno stvari, od zupvanika do raznih lamela a da ne pricamo o hidraulicnoj - ozbiljan je to sklop
		
			dell_mare:
			
			Što više saznajem o kopči sve sam beznadežniji. Meni se čini da je teško i naručiti odgovarajući deo a kamoli napraviti ga.
Evo moje ..
		
			tangabravo:
			
			Ne znam šta si ti po profesiji ali za nas koji smo smer metalski struka mašinska to je normalna stvar , pogotovo što sam ja radio u jednoj od naj jačih mašinskuh radionica u regiona i imali smo mašine za sve vrste mašinske obrade skidanjem strugotine i brušenjem a na većini tih mašina sam i radio iako sam po struci auto mehaničar, tako da je samo bitno imati original komad iako polomljen i pravi se novi. Samo me zanima pošto se ne razumem u stabilne brodske motore da li je moguće uopšte upaliti motor ako je kopča kvarna?????????????
		
			Drivee:
			
			Motor je motor, kopca prenosi sa pomotora pogon na elisu. Da li moze auto da upali ako mu je menjac pokvaren ili nema poluosovinu... 
		
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju