E, ovako treba... > Plovila
Windy 24 DC 79. Godiste
calypso2:
Optimalnu brzinu i potrošnju postižeš do onog momenta kada tvoje glisersko korito počne da podiže pramac i pokušava da pređe u režim glisiranja za šta je i pravljeno (tako oru gliserima novopečeni po Dunavu i Savi i troše tone goriva , umesto da izglisiraju, istrimuju i smanje gas na oko 2/3)
To je ograničenje takvog korita za šta ti želiš da koristiš, jer nije deplasmansko-već glisersko. Nabijanje konjaže preko 10 do 15ks po toni broda sa propratnom HT elisom, je bacanje para, ne samo za nabavku, nego i za registraciju, servise i eksploataciju-a ne dobijaš i ne možeš dobiti ništa! (Osim ako ne razdvojiš maksimalno motore jedan od drugoga, pa da imaš bolje manevrisanje pri pristajanju-ali ugradi bowthruster pramčani i biće ti jeftinije opet od dva motora, a i to ne treba jer nije veliko plovilo)
114 Kako su ovo "teške" muke 114
flashnbgd:
U svakom slučaju 1 motor 1 problem 2 motora 2 problema, servis itd itd. Pazari 1 motor pusti držače ne možeš motor kupovati prema držaču već držač praviš prema motoru.cak i da kupiš tu jednu 20 hondu je ok i nećeš imati problema
Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka
oblak:
Ja to ovako na Windiju napravih..brecket i 20 ks Honda. Ima tu jos par caka..
oblak:
20 ks na Windiju 13,3 uz Savu pun gas, 2/3 9km/h. Camac se mora izbalansirati da ima blagu pramcanu pretegu, jer tako voda koja prolazi ispod korita ima manju silu da idize pramac. Moj Windi je uvek bio u pretezi minimalnoj ii horizontali kad je opterecen putnicim i velikim gasom.
oblak:
Tako da to izgleda ovako u praksi. Inace ga tih 20 ks nosi sa lakocom i na 1/3 gasa a tek kad mu zabodes pun. Preporucio bih ti Hondu jer je noga malo duza za nekih 5 cm jer je koriste na jedrilicama, takodje ima cetvoroperu propelu sto malo povecava potisak.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju