E, ovako treba... > China
SAIL MOTORI
zankiki:
Prave se u Kini i ekstra kvalitetne stvari...
Samo je pitanje koliko ko želi napraviti kvalitetno, jer proizvodnja kvaliteta košta bilo gde, i kakve su kontrole kvaliteta...
Siguran sam da Duletov Mercury nije ništa manje kvalitetan nego oni koji se prave van Kine.
Ali za motor koji nema zvučno ime iza sebe koje garantuje za kvalitet, ne bih bio siguran.
Takođe, kao se automobil pokvrari, staneš pored puta i zoveš majstora ili šlep službu.
Kad se penta pokvari, malo je drugačije.
Nije to tolika razlika u ceni da bi se sa tim igralo, a kapiram da polovni uopšte ne drže cenu...
Bolje kupiti provereni kvalitet polovan, nego neprovereno novo.
Naravno, ovo je moje skromno mišljenje i kako ja gledam na to....
Bakara:
Cena je vise nego primamljiva, ali delim misljenje sa Zankikijem. Takodje sam imao prilike da gledam koliko se jedan drug sa vode namucio sa Parsunom u toku jedne sezone, pa takve motore ne bih razmatrao... Nije tu problem sama masina i prenos, vec ostale stvari koje se pominju. Ako uzmes za primer karburator ili pumpu goriva, tu imas plasticne delove, gumice, plovak npr, sve to mora biti kvalitetno da bi radilo dovoljno dugo, a ovde je to lose.
Ne znam nikog ko ima Sail ili Hidea motor, i ne znam da li je situacija drugacija sa njim, ali ja bih pre plovio(i plovim) sa Yamahom autolube starom 18 godina, nego sa novim "no-name" motorom.
Jos jedan problem vidim u ovoj prici, a to je da ces ga koristiti jednom godisnje na moru, po mesec dana. Prve godine ce sve da bude super, sledece godine mozda dodjes na more i on krene da zeza, plastika ukrtila od stajanja, karburator ti preliva itd...
Iskreno, mislim da je za tvoje potrebe najbolje uzeti dvotaktni motor. Za tako mali period koriscenja, razlika u potrosnji ti nista nece znaciti, ne moras da pazis na polozaj motora kad ga skladistis/prevozis, a servisiranje se svodi na minimum, ulje u cizmi i impeler. Za Tohatsu znam da ima nove dvotaktne motore.
DuleN:
Mislim da je poredjenje proizvodnje nekih brendova iz 80-90 godina i njihove proizvodnje sada prosto neuporedivo. Nekada su sve stvari, pa i vanbrodski motori, proizvodnjeni da sluze, a danas u eri potrosackog drustva, proizvodnja ima za cilj da proizvod odsluzi odredjeno vreme i da se nakon toga zameni novim... Iz tog razloga, nikada ne bih poredio, recimo Yamahu iz 90-tih sa Yamahom iz 2018 godine....
Sto se tice SAIL motora, iaoko nista ne znam o njima, pretpostavljam da je to prekopirano od nekog velikog proizvodjaca i napravljeno pod novim brendom. Imajuci u vidu da brendirane firme uzimaju bar dvadesetak posto od cene samo za ime, razumnjivo je zasto njihove kopije kostaju jeftinije, a posebno kada se na to doda i pojeftinjenjene proizvodnje koriscenjem jeftinijih materijala...
S obzirom da su vanbrodski motori u pitanju, uvek bi se odlucio za skuplju brendiranu varijantu, jer ipak, verujem da velike firme nece napraviti nesto toliko lose, sto bi ih kostalo mesta na trzistu....
Drivee:
naime, diler sa kojim sa pricao, (jer sam se i ja interesovao za te motore) tvrdi da na svakom srafu pise made in japan.. e sad.. ne treba prebrzo suditi ali..dobar primer je Parsun..vikali su da je to yamaha ali... ipak i nije tako, zar ne..
Da nepricam o nekim POZNATIM majstorima koji su kupovali nove Parsun motore, rasturali i prodavali kao Yamaha delove hahahaha toliko o tim odlicnim majstorima :)
@DuleN
Bas zbog toga sam i kupio Honda a ne Sail.. malo vise para a znas sta vozis, a za par godina, ako se dobro pokaze, lako se kupi Sail.
Drivee:
--- Citat: Bakara 14, 03, 2019, 09:34:06 pre podne ---Cena je vise nego primamljiva, ali delim misljenje sa Zankikijem. Takodje sam imao prilike da gledam koliko se jedan drug sa vode namucio sa Parsunom u toku jedne sezone, pa takve motore ne bih razmatrao... Nije tu problem sama masina i prenos, vec ostale stvari koje se pominju. Ako uzmes za primer karburator ili pumpu goriva, tu imas plasticne delove, gumice, plovak npr, sve to mora biti kvalitetno da bi radilo dovoljno dugo, a ovde je to lose.
--- Kraj citata ---
Bakara, i svi ti VELIKI majstori su se kunuli u taj Parsun, sve do jednog, samo da se proda...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju