E, ovako treba... > Honda

HONDA 7,5 Pomoc

<< < (2/20) > >>

vepar:
Naravno, Honda nema dvotakne motore... Tako da ona prica o kolicini dvotaktola je teska budalastina... Takodje impeler nema nikakve veze sa ovom pricom, impeler pogoni vodu za hladjenje motora i ako ne valja motor ce se grejati u neko doba. To sto tesko pali i nema snage meni lici na dotrajalost motora, ali kao sto neki vec rekose kod majstora pa da izmeri kompresiju i vidi o cemu se radi. Elisa ima ogroman utjcaj na brzinu, ocitajte brojeve koji su utisnuti na elisi.

Sinisa30303:
Vepre,
"Tako da ona prica o kolicini dvotaktola je teska budalastina... "
Sto se tice moje budalastine kljucna recenica je "Sto se verglanja tice (a sve ovo iz nekog ranijeg vremena sa tomosom 4.5)"
A isto tako Perudjina recenica "trkao sa raznim šesticama što dvotaktnim što četvorotaktnim" me je nagnala da pomislim da mozda covek nezna koji motor ima (mislio sam da ima cetvorotakktni a da sipa dvotaktol) jbga greske se desavaju svakome.

Ja sam mu nabacao tih par observacija sta moze sta nemoze biti.

Uglavnom Perudja ajde postavi par slika camca slikaj dno camca da vidimo kakvo je korito.

Ja jos uvek imam pasaru kvarner plastiku cini mi se 4.6 m koju vise ne koristim sedi pokrivena ispred kuce ( a ja hocu nesto vece)...
Ona je polu deplasmansko korito i njoj je skoro isto jel je vozis sa 4.5 ks ili 15 ks. ( Nikad nisam probao da stavim ista vece na nju ali sam pod utiskom da bi samo pravila veci otpor u vodi a brzina bi bila ista).

Ovo za impeler da pogoni vodu je istina ali je isto istina da na tom Johnsonu bez njega nije hteo da gura. To mi je jedini motor koji sam otvarao i bas to mi je ostalo urezano u pamcenje a nekih extra delova u njegovom stubu noge nije bilo tako da neznam necu nesto da tvrdim cega se vise i slabo secam.


Perudja:
E, ovako prijatelji moji. Prvo bih zaista od srca želeo da Vam se svima zahvalim što ste se uključili u diskusiju i što ste mi detaljno obrazložili neke stvari, generalno sam mlad ali to mi ne daje za pravo da budem debil i da ne znam osnovne stvari, pošto sam od malih nogu na vodi, ali šta ću kada sam suštinski okružen laicima, a ovde ipak vidim ima ozbiljnih ljudi sa impozantnim iskustvima. Sada da krenem redom kako bih uspeo da se nadovežem na sve konstatacije koje ste ovde izneli.

@SINISA30303

Imam dve NKG svećice sa nekom oznakom "R" ( Biće na kraju mog upisa priložene sve fotografija počevši od motora, preko čamca pa do elise )

Ćale je motor pre 10+ kupio u Švajcarskoj polovnog ali jako jako jako očuvanog što se ispostavilo kao tačno jer do sada osim tih sitnih zajebancija nikada slovima nikada nisam imao problem da me je negde ostavila i sl  za sve ovo vreme. Motor uvek držim uspravno na metalnim držačima van sezone u podrumu gde je temparatura uvek bar koji stepen u plusu, jedino gde stoji položen to je u autu dokom vožnje do jezera, tako da je to sasvim ispravno bar koliko znam. Ja sam napravio problem kada sam uzeo na svoju ruku i to sebi nikada neću oprostiti da štelujem šrafove i tu sam sada napravio mega problem i uopšte ne znam kako sada to da vratim u normalu, ali sam slikao sve detaljno kako bi vi videli trenutno stanje i eventualno odatle ako uspete da mi kažete šta činiti dalje.



@LSI

Hvala Vama na toploj dobrodošlici.

Pokušaću nekako ovde uz vašu pomoć prvenstveno da rešim probleme koje imam jer to su više finese, kapitalnih problema nema motor kad krene on prede i radi perfektno, zato ću sada da sednem da zasučem rukave i da detaljno pročitam sve dole što ste mi ostavili u linku, pa ako ništa ne pomogne majstor mi ne gine, ali pošto me finansije koče moraću da dam ovako sve od sebe do kraja, nema predaje  sajkaca



@bakara

Sada ću postaviti se fotografije što sam danas slikao na samom motoru i neke koje sam pronašao od čamca ali na kopu, potrudiću se da nađem još neku u računaru na vodi možda bude od veće pomoći. I, da motor je četvorotaktni, nisam znao da honda ne pravi dvotaktne motore, ali bar znam da razlikujem 2T i 4T naravno.


@vepar

Vodu baca odlično i sa tim nemam problema, ne kažem da nema snage već da je nekako trom, trapav, nema startnost i eksploziju koju imaju motori drugih marke te pa čak i malo manje kubikaže, na to sam mislio, motor nije dotrajao nikako, jer iako je star jako dobro je očuvan što će se videti iz priloženih slika. I meni sve ukazuje da je do elise i sa nekolicinom ljudi sa kojima sam pričao a koji su ajde da kažem upućeni malo više svi su aludirali da treba da nađem neku drugu elisu jer ova moja koliko sam skapirao je brodska, uglavnom to je neka osnova priče.




Suštinski ono što ja želim je da izvučem iz ovog motora maksimum, jer on je u radu nečujan, krenem na troling sa njim za ceo dan 12+ bez gašenja potroši svega 1,5l benzina, ništa drugačija nije situacija kada se vozikam po jezeru ili kada idem u kanjon do 20og kilometra i nazad, i želim da izvučem njegov maksimum što se brzine tiče i tih sitnica oko paljenja, štelovanja itd jer ona znam da imam pravi motor koji ne bi ni u ludilu pomislio da prodam jer osim ovih "sitnica" on je zlata vredan, i naravno malo je poteži jer je glava gusana ali dobro mlad sam i valja se namučiti malo  jh


Evo za kraj i fotografija svega što imam :


































Eto nadam se da ima i više nego dovoljno slika, čamac je stari i na izdisaju je gotovo, dugačak je nešto čini mi se malo ispod 4m, između 3,5 i 4.00 ima duplo dno, i težak je sigurno 200kg.

Izvinjavam se svima na opširnosti ali sam se potrudio da ukoliko već tražim pomoć da vama olakšam da sagledate moj problem i sve što imate da napišete, svaki savet mi je zlata vredan, veliki pozdrav i beskrajno hvala drugari !!!

vepar:
Duzina cizme je oko 42cm mislim da je to kratka cizma i da odgovara za ovaj camac. Jel to Elan 401 camac?  Na elisi ne vidim na slikama oznake... pogledaj da li ima negde utisnutu oznaku precnika i koraka...

Perudja:

--- Citat: vepar  19, 02, 2019, 18:26:46 posle podne ---Duzina cizme je oko 42cm mislim da je to kratka cizma i da odgovara za ovaj camac. Jel to Elan 401 camac?  Na elisi ne vidim na slikama oznake... pogledaj da li ima negde utisnutu oznaku precnika i koraka...

--- Kraj citata ---

Nikada nisam znao odakle se meri osovina zato sam i postavio metar pored da bi ovde napokon utvrdio, čamac nije 401 ali je gotovo identičan oblikom, ovo je nekada bio gliserčić imao je komande i sve to, najbolji drugar mi ima 401-a i nema razlike u brzini, stavljao sam hondu na oba čamca i doslovno je identično, stim što je njegov elan lakši za 100kg, znači duplo. Zagledao sam oko elise sve i jedino što sam našao je utisnut ovaj broj od 6-7 cifara ispod auspuha ali je to isti broj kao što sam našao na osovini gde je utisnut model i takođe taj broj, ostalo ništa nisam našao dole kod elise nikakve oznake.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju