NAUTIČKI E-SHOP > Malecni Oglasi
Kupujem plasticni camac sa kabinom
Bojan Bakic:
Mislim da znam za ovaj brodic trebalo bi da sam ga video negde na oglasima mislim da trazi 15500e bez prikolice.A to mi je mnogo:-( A ako se ne varam ovakav se prodao ovde na forumu za nekih 5-6hiljada ranije.A mozda i gresim vi ste bolje upuceni :-)
MiletaStamat:
U pravu si taj što se prodao je kupio naš drug Bakara, ali on je bio bez brodskog motora, i bez prateće opreme skoro bez enterijera. Bakara je stavio vanbrodski motor, i sam radi enterijer, zato je cena i bila ta. Aleksin je kompletan brod, što ono kažu ključ u ruke i plovi. Ove cene što se vide po Evropi, plus cena doterivanje ovamo, plus obavezno ima nešto da se sredi, za ozbiljan brod sličnih dimenzija, ispadne toliko, ponekad zbog nepredvidjenih troškova i više od toga koliko Alexa traži.
Sve sam to već apsolvirao, zato sam i odustao da nabavljam čamac iz inostranstva, i kupio ovde Cranchi Holiday, tačnije korito isto bez motora, staviću vanbrodki, enterijer sam sredjujem, i ne verujem da će me izaći do plovidbe manje od 6000 e. Ali ljubav je to, ploviti se mora 25648 kgk
Bojan Bakic:
To su sve slatke muke :-))) Zato ne bih da zurim gledam polako i najvaznije moram da se vidim u nekom camcu posto cu tu provoditi dosta vremena :-))
Misha D:
Brodski motor nije ništa teži za održavanje od vanbrodskog, a u uslovima jače košave nije sa njima nebezbedno ploviti kao sa vanbrodskim koji na većim talasima povremeno ostaje bez vode za hladjenje motora i može stradati impeler (bitan gumeni deo pumpe za vodu za hladjenje svih motora), tj.plovilo će ostati bez pogona u kritičnom momentu.
Sve su to prepravljeni/marinizirani traktorski motori (ako su dizel) ili automobilski (ako su većinom benzinski) sa dugim vekom buduće eksploatacije. Dizel je umnogome bezbedniji za skladišćenje na plovilu, a i potrošnja bude manja, ponekada i značajno manja od benzinskih slične snage (zavisi od oblika trupa plovila i režima plovidbe).
Sa plovilom sa vanbrodskim motorom je lakše upravljanje kada se plovi krmom, tj.unazad, a ako su 2 vanbrodska motora iste/slične snage onda je to plovilo prava čigra.
Ozbiljniji servis ili popravka brodskog motora je lakša jer se sve odvija na plovilu.
Vanbrodski motor jači od 25ks ima težinu oko 100kg i plovilo se mora vaditi iz vode radi tih popravki pošto ni jedan majstor to neće raditi iznad vode (promena impelera nije veliki posao, ali iznad vode ponekada nemoguć jer se mora skidati cela peta, tj.donji deo motora).
U našim klimatskim uslovima i ovim niskim zimskim temperaturama prednost je tih 4-5 meseci (kada je plovilo najmanje pod našom brigom i kontrolom) imati vanbrodski motor jer nema ventila za usis vode koji su u trupu plovila koji mogu napraviti problem na vrlo niskim temperaturama (ako se plovilo ne izvlači svake zime na obalu).
Jedino nisam ljubitelj brodskih motora sa Z nogom jer nemam poverenja u te gume oko pogona koje mogu vremenom popustiti i gde je moguće potapanje plovila pa se zbog toga plovilo mora mnogo češće vaditi iz vode radi kontrole ili zamene.
Ovo plovilo za desetak hiljada ima dobar komfor, trasport na kamionu bi bio oko polovine vrednosti plovila.
Transport vodenim putem je najpovoljnija varijanta ali uz asistenciju najmanje 1-2 iskusna UMČ i iziskuje minimum mesec dana plovidbe ukoliko se želi da to bude uživanje i nezaboravan doživljaj.
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=131631325
Misha D:
Ova 2-3 su vrlo povoljne cene, pogotovu ako voliš malo da se baviš renoviranjem.
Ako si pecaroš onda njihova aft kabina (krmena) nije baš praktična za rukovanje i vađenje ozbiljnije ribe.
Treba primetiti da većina skandinavskih plovila ima i krmena sidra.
A mišljenja da li je bolja plastika ili metal su vrlo podeljena i mnogo puta komentarisana i stvar su i ličnog afiniteta.
Imao/imam plovila slične veličine (okom 9m) sačinjena od oba matarijala i ne favorizujem ni jedan od njih, ali generalno novije plastično traži manje održavanje od metalnog, mada kvalitetan stariji metalni strani (holandski ili skandinavski) brod ima bolje stanje od mnogih plastičnih (izvikana marka Bavarija i još neke počinju mnogo brže da stradaju od većina metalnih, a o domaćim proizvodjačima ne vredi trošiti reči, kod njih i novih odmah počinje negde nešto da curi, krcka ili se uvija).
Oštećenja trupa jednostavnije je popraviti kod metalnih plovila, za plastična (osetljivija su na proboj korita) kod nas ima mnogo manje dobrih majstora koji to mogu uraditi da se posle ništa ne primeti da je rađeno, a lečiti osmozu (laički objašnjenje je "truljenje" plastike) kod starih plastičnih plovila je vrlo zahtevan posao.
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=132393653
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=110684333
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=133151278
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju