E, ovako treba... > Yamaha
Yamaha 6-8 ili neka druga
Drivee:
Prosle godine sam video dva nova motora. Tohatsu i Suzuki. Oba imaju i skinute su posle prvog ili drugog servisa.
maverick:
Danas se pravi puno vise motora koji su smanjeni snagom. Jedan od razloga jesu trzista i zakonske regulative po pitanju registracije...poreza...itd itd. A ujedno i proizvodjaci su jednim motorom prosirili paletu proizvoda kojim se predstavljaju. Velika vecina novih motora prvih dvadesetak sati treba odraditi s umanjenim brojem obrtaja. Kod motora s direktnim ubrizgavanjem to obicno elektrinika odradi sama a mi posjetimo servisera cisto da nam uzme novac. Kod manjih motora ta zastita je mehanicka. Sto se tice motora tipa yamahe npr modela 40/70 zastita je isto mehanicka ba samom usisu...i najednostavnije funkcionira na nacin da kad skinete zastitu motor dobije vise zraka a elektronski sklop doda dovoljno goriva da mi smjesa bila odlicna i vi dobijete motor s recimo 60 posto vise snage...ali svakako to ste u startu vec platili tako da nista nije besplatno
yopatami:
Da li je naznačeno kod takvih novih motora da postoji ta varijanta ili to otkrivamo naknadno (sami ili uz pomoć) ?
DuleN:
--- Citat: yopatami 27, 02, 2018, 20:09:54 posle podne ---Da li je naznačeno kod takvih novih motora da postoji ta varijanta ili to otkrivamo naknadno (sami ili uz pomoć) ?
--- Kraj citata ---
Ne samo da je naznaceno, vec ima i uputstvo kako da se sve sredi ....
E jes ti pitanje....
yopatami:
Pa kakve onda veze ima proizvodnja takvih motora sa zakonskom regulativom, propisima i porezima?
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju