E, ovako treba... > Plovila

Sta mislite o ovom brodu?

<< < (11/14) > >>

Zoran T:

--- Citat: Zox  28, 01, 2018, 18:01:30 posle podne ---
--- Citat: Zoran T  28, 01, 2018, 11:50:30 pre podne ---Zox super je to sredjeno unutra itd al to jednostavno nije plovilo za Dunav

--- Kraj citata ---

Зашто мислиш да није?

--- Kraj citata ---


Malo jaci vetar i talasi i nema plovidbe...malo veci talasi prelivat ce peko boka...plovilo pravljeno za kanale i za plitku mirnu vodu

vepar:

--- Citat: budens72  29, 01, 2018, 10:05:12 pre podne ---https://www.polovniautomobili.com/plovila/11276310/custom-line-jahta-11m

verujem da bi dao za 5000

--- Kraj citata ---

Korito je lepo ali ni nalik onome šta ja tražim... Predviđeno je za brodski motor, čini mi se duboko sa momačkim gazom, skučeno i na donjoj granici dužine koju ja tražim. a i iziskuje puno, puno rada i nepredviđenih troškova...

vepar:

--- Citat: zankiki  29, 01, 2018, 10:19:31 pre podne ---
--- Citat: vepar  29, 01, 2018, 09:46:38 pre podne ---Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...

--- Kraj citata ---

Holandija otpada i zbog tvojih želja za malim gazom i nasukavanjem na pesak... Tamo ćeš slabo naći nešto te veličine da nema gaz oko metra...

Mada, sa obzirom na to koliko ploviš i da si retko u mestu, ja ne bih bežao od gaza... Skoro si dožive lepu salauku, a doživećeš ih još mnogo, ne može se to uvek predviteti / izbeći... Gaz i nisko težište u takvim situacijama može jako mnogo da znači...

--- Kraj citata ---

100 % si u pravu em mi njihov dizajn ne odgovara em mi je to nezamislivo da kupim brod preko slika...


--- Citat: Terca  29, 01, 2018, 11:58:17 pre podne ---
--- Citat: vepar  29, 01, 2018, 09:46:38 pre podne ---Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...

--- Kraj citata ---

Neeee, neeeee, ne boj se transporta... nađi ti brod braćela a dovoz ćemo lako organizovati, ne bi bilo prvina.
Ja znam dobru i pouzdanu ekipu koja bi rado doplovila, čak i bez tebe, i jeftinije nego da sam doploviš.

--- Kraj citata ---

Gledao sam malo one sajtove ali ja tu ne nalazim ništa slično onome što tražim a i cene su momačke, ništa od 10m-13m što bi ovde izašlo do 22k. A iako bih jako voleo nemam da izdvojim 25 dana u cugu, a i kada bih ja vozio to bi bilo 35-40 dana i usput bih potrošio još jedan brod.. Takav sam jbg...

zankiki:
Ako imaš para da daš za novi brod recimo 15000-17000e a da ne prodaješ ovaj, onda ti je najbolje da čekaš, bilo je jesenas po završetku sezone nekoliko baš lepih brodova na oglasima za normalne novce. Pojavi se tu i tamo nešto vredno pažnje...

Vozaš se sa postojećim, listaš i merkaš, pa kad se nešto pojavi odmah u akciju... Bude toga, ali se ono što valja ne zadržava dugo na oglasima.

Uvoz stranaca mislim da treba da zaboraviš, jer svi imaju gaz koji ti ne želiš. Na stranu to što bi po meni trebao da ga želiš jer dosta ploviš... Kao i brodski motor... Ali svako svoje želje ispunjava  114

vepar:

--- Citat: budens72  29, 01, 2018, 08:29:13 pre podne ---Ma nista obicni motori.... samo Yamaha High Trust 25 ili 50
Odlicno gura, mali potrosac...   Ja sa mojom 25 ne prelazim prosecnu potrosnju od 2 l na sat... istina u rezimu koji je za mene najekonomicniji.... na 2800 obrtaja

--- Kraj citata ---

E to mislim da ste u pravu, ali nudi mi se 50 ks obican po ceni od 4-5k kao nov. a za te pare ne bih mogao kupiti ni 25 HT nov. opet ne znam da li je bolji 50 običan ili 25 HT za brod od 12m i 7t... Bas se lomim sta mi je raditi a 50 HT nov je sa opremom blizu 10 K... dilema momačka. neki kažu da je taj HT više komercijalna, markentiška priča od stvarnog efekta. A to mi se čini vrlo mogućim jer na mom brodu sa glavnim motorom Kubota 3 cilindra između 20 i 25KS (ne znam tačno koliko) i sa velikom elisom koja čak guši motor za nekih 150 obrtaja na punom gasu idem 1-2 km/h brže nego sa vanbrodskom jamahom 9.9 sa malom elisom za čamce koja je još i bez veze montirana... elisa na brodu izgleda spram ove na jamahi kao elisa od helikoptera...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju