Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!

Kabe Nautica - Razvigor

<< < (26/30) > >>

calypso2:
To nije prljavstina samo, vec je promenila boju od uv zraka. Dakle nesto jako abrazivno, a potom da mu vratis glanc poliraljem da se ne bi lako prljala usled ogrebotina po povrsini.
Ako vec farbas crveno u plavo, ofarbaj zuto u belo  114 i neka ti je za ukras , a i sacuvaces natpis Yugoplastika

Kabe:

--- Citat: petar_kozic  01, 05, 2020, 23:29:37 posle podne ---Pokušaj sa domestosom, jer ima varikine u sebi, ali mislim da je to plastika promenila boju i da će teško biti.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk

--- Kraj citata ---

Pokušaću. Guma je u pitanju... Na mestima gde ima blaga površinska ostećenja (ubode) vidi se jako bela boja :) To je ono što me vodi da može da se izbeli na neki način :)


--- Citat: calypso2  02, 05, 2020, 06:26:13 pre podne ---To nije prljavstina samo, vec je promenila boju od uv zraka. Dakle nesto jako abrazivno, a potom da mu vratis glanc poliraljem da se ne bi lako prljala usled ogrebotina po povrsini.
Ako vec farbas crveno u plavo, ofarbaj zuto u belo  114 i neka ti je za ukras , a i sacuvaces natpis Yugoplastika

--- Kraj citata ---

Svakako, znam da nije samo prljavština. Nju sam skinuo sa gore nabrojenim stvarima i dobio svetlo žuću boju :)

Brine me samo da ta jaka abrazija ne promeni totalno svojstvo gume, ali nemam šta da izgubim...

Ne bih farbao žuto u belo jer se farba skida (skinula se crvena). Očekujem i da će plava da popusti kad ofarbam posle nekog vremena jer će početi da se ljušti, ali mala je površina pa može da se dofarba.

Sa Jugoplastika natpisom sam imao ideju da ga "zapunim" čačkalicom plavom pojom i time ga istaknem :)

Hvala puno na savetima i idejama, pokušaću pa javljam status :)

Drivee:
Vec kada smo kod pranja, cime prati alge na vanbrodsom motoru? Nisam vadio camac, izgleda odvratno. Jel ima vec neko resenje. Noga je siva pa bas ruzno izgleda.
Mislio sam neki kercher pod pritiskom pa da probam..

LSI:
Колико је мени познато, једина успешна процедура уклањања алги и каменца је следећа:

Одмах по вађењу чамца из воде, добро опрати корито млазом воде под високим притиском (што већи притисак, то боље).

У следећем кораку иде прање корита сирћетом и водом помоћу крпе или сунђера (од свега, најбољи је плетени џак за кромпир и сличне производе). Шпакла (шпахтла) је део обавезног прибора.

Трећи корак је прање помоћу раствора соне киселине. Сунђером нанети раствор на корито, оставити десет, двадесет минута а онда опет: шпакла, компресор и тако неколико пута док не падне мрак - на очи.

На тај начин скинућете највећи део наслага с корита и то с бока.
Најчешће чамци стоје на ауто приколицама, а то значи на отприлике пола метра изнад тла, тако да је потребно да легнете да бисте очистили корито (ја још нисам видео никог ко то ради, тако код већине ова операција прања доведе до тога да се наслаге прилично добро уклоне с бокова али не и са корита.

Да би се опрало и корито, постоје два начина: или се чамац изврне на бок, један или други или чамац треба подићи са приколице на већу висину.

Да напоменем и ово: приликом прања сирћетом и раствором соне киселине, обавезно користите заштитне гумене рукавице!

Помаже, код мањих чамаца, у току сезоне, повремено насукавање чамца на песак и прање у води (колико рука дохвати).

Што се тиче прања самог мотора, мислим да је довољно да се добро истрља раствором сирћета. Мислим да не треба користити јаке абразиве.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Drivee:
@LSI

koji je promer sirce i voda? Camac je alu, plan je da ga izvrnem lepo pa visoki pritisak.. ako vidim da se ne skida dobro, onda cu koristiti predloge koje ste naveli. hvala

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju