E, ovako treba... > Restauracije
.
mladjo:
--- Citat: Zox 22, 01, 2018, 14:54:18 posle podne ---Други мотор који сам купио у Немачкој. Ради се припрема за убацивање у чамац.
--- Kraj citata ---
Je li isproban napolju?
mesechar:
mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro
Mornar u kanalu:
--- Citat: mesechar 24, 01, 2018, 20:20:45 posle podne ---mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro
--- Kraj citata ---
Непотребно губљење времена , тај горе сензор на слици ако већ нема манометар , може на њега да монтира и притисак уља ће му све показати . На "леру" кад је загрејан не сме бити испод 1 бар . Мерење компресије се врши на загрејаном мотору , када скинеш свећице заверглаш 4-5 пута кратко да избаци остатке уља и гасова па мериш редом по цилиндрима .
mesechar:
Ma ok...obicno je preporuka ako imas nepoznat motor pre ugradnje skidanje kartera i provera lezaja i stanja radilice je stvarno jednostavan posao . Kad motor ugradis i upalis da nabije temperaturu i tada otkrijes da ne drzi bas najbolje pritisak golem je posao zamena lezajeva jer camac na kanal da nateras i odozdo izvrsis popravku....nema nista od toga .
mesechar:
U pravu si skroz al sta ces ja sam covek najgoreg scenarija al radim na sebi....trudim se :-):-):-)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju