E, ovako treba... > Restauracije

.

<< < (4/22) > >>

mladjo:

--- Citat: Zox  22, 01, 2018, 14:54:18 posle podne ---Други мотор који сам купио у Немачкој. Ради се припрема за убацивање у чамац.

--- Kraj citata ---
Je li isproban napolju?

mesechar:
mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro

Mornar u kanalu:

--- Citat: mesechar  24, 01, 2018, 20:20:45 posle podne ---mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro

--- Kraj citata ---
Непотребно губљење времена , тај горе сензор на слици ако већ нема манометар , може на њега да монтира и притисак уља ће му све показати . На "леру" кад је загрејан не сме бити испод 1 бар . Мерење компресије се врши на загрејаном мотору , када скинеш свећице заверглаш 4-5 пута кратко да избаци остатке уља и гасова па мериш редом по цилиндрима .

mesechar:
Ma ok...obicno je preporuka ako imas nepoznat motor pre ugradnje skidanje kartera i provera lezaja i stanja radilice je stvarno jednostavan posao . Kad motor ugradis i upalis da nabije temperaturu i tada otkrijes da ne drzi bas najbolje pritisak golem je posao zamena lezajeva jer camac na kanal da nateras i odozdo izvrsis popravku....nema nista od toga .

mesechar:
U pravu si skroz al sta ces ja sam covek najgoreg scenarija al radim na sebi....trudim se :-):-):-)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju