Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

.

<< < (8/9) > >>

Alexa:
Nesto sam sve blizi zakljucku da nasa drzava sve ovo radi namerno. Posto nemogu da administrativno ogranice uvoz niti da uvedu carine mimo EU (zbog procesa pridruzivanja) onda precutno postavljaju besmislene i prakticno nepremostive prepreke. A ako je neko bas uporan kao Zox (i ja), e onda bato ima da platis ako vec nisi na mostu, onda na cupriji. I ima da ti se ogadi pomisao da nesto uvozis  6589

Alexa:
Pa kako drugacije objasniti izostanak svake namere da se procedure uproste nalik na iste u zemljama EU ? Nemoguce da drzavni sluzbenici neznaju kako to funkcionise u drugim zemljama, nemoguce da nemogu da implementiraju sve to, jednostavno, jedini zakljucak je da NE ZELE. U isto vreme permanentno se uvode stotine novih stvari koje nas uglavnom samo kostaju kroz takse i druge oblike placanja. Kazu, to je uskladjivanje sa zakonodavstvom EU, to se od nas trazi kod otvaranja poglavlja, moramo da se uredimo u mnogo oblasti i t.d. Tako i za prikolice, sustina je ok, homologaacija je ok ali, nacin sprovodjenja je vise nego komplikovan i opterecen ocigledno nepotrebnim zahtevima koje je tesko ili skoro nemoguce ispuniti. E, u tome smo majstori  kuku.

Ljuba:
Ista stvar sa registracijom plovila, da se krstiš i levom i desnom. A porez na luksuz je dodatno stvarno velika sramota.

Mornar u kanalu:
Како би се ово третирало код нас и какве би папире тражили , мада би то у Винчи све било испитано детаљно (виском и метром ).

LSI:
Не сумњам да би тражили све могуће сертификате али мислим да би помогло кад би власник возило пријавио као класични транспортер моторних возила, као они које имају шлеп-службе. И никако да не показује слике чамца на приколици! Иначе, оде маст у пропаст!

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju