Nautika opšta... > Zakoni i Propisi
Преглед чамаца у 2018. години
MiletaStamat:
Ma već sam jednom rekao to, ta klasifikacija do 5 metara bez kabine и sa kabinom mi je bez veзe, svaki smederevac je duži od 5 metara, do te dužine bi se trebali čamci jednom registrovati radi evidencije i ništa više, a prva kategorija i najjeftinija bi trebala biti do 10 metara. Kakav je crni luksuz u tome. Zna se dobro šta je luksuz, a ne naše šiklje, pasare od 30 i više godina, razni metalni čamci sa kabinom ili bez, sve je to naša razonoda i beg od svih stresova u životu. Umesto da je država zadovoljna što idemo na reku, što smo zadovoljni s to malo opuštanja i uživanja, ona nas dere i pravi još više stresnim.
Kolibri:
Pozdrav svima.
U vezi policijske kontrole na unutrašnjim plovnim putevima. Oblast koju detaljno treba proveriti sa aspekta prava. U postojećem pravnom okviru, MUPu je povereno samo traganje i spasavanje. Sve što se tiče plovidbe spada pod Inspekciju plovidbe. Odnosno policajac nije ovlaćen niti kvalifikovan da uoči postojanje prekršaja Zakona o plovidbi. (mrzime da kucam pun naziv).
Policija ima ovlašćenje da stupi na plovilo u sledećim slučajevima:
Po pozivu sa plovila
U slučaju opšte opasnosti
Ukoliko uoče izvršenje krivičnog dela koje se goni po službenoj dužnosti.
Po sudskom nalogu
Prilikom pružanja asistencije drugom državnom organu koji je ovlašćen da stupi na brod
U slučaju kad gone izvršioca krvičnog dela koji je ušao na plovilo.
Otprilike to je to, sve van toga predstavlja povredu komile zakona i pravilnika.
U slučaju da imate problem sa njima, prvi korak je sajt SUK, sektor unutrašnje kontrole, imaju opciju online podnošenja predstavke na postupanje policajaca. Naša velika greška je što uglavnom ne podnosimo prijave protiv likova koji misle da su iznad zakona.
Pristup plovilu u svakom trenutku mora da se omogući samo licima koja poseduju sledeće legitimacije:
Inspektor Besbednosti plovidbe, Ministarstvo Građevine, Saobraćaja i Infrastrukture
Pripadnik odeljenja za suzbijanje krijumčarenja na vodnim putevima, Carina tj Ministarstvo Finansija
Pripadnik Pogranične policije na graničnom prelazu.
:
mesechar:
Vidim ja da ce da nam camci preko noci porastu u jahte !
LSI:
Полако. Не бојте се унапред.
Тако сте закукали и кад сам написао да ће се прегледи обављати сваке треће године.
И шта се догодило? По свему судећи, овог пута ће и нас сунце мало огрејати.
А што се тиче дефиниције јахте, та дефиниција је унета у закон о пловидби и лукама на унутрашњим водама још 2016. године.
Да су хтели да нас ... у мозак, могли су то у претходном периоду. Али - нису!
Можда неће ни сада.
Или можда још нису приметили шта пише у уводном делу закона? Ко би га знао? Ваља сачекати...
Kolibri:
Princip rada im je zašto jednostavno kad može komplikovano. Trenutno su na snazi i Uredba vlade i Zakon.
Pod čamac spada sve do 20m dužine i 100 tona istisnine.
Uredba Jahtu predviđa do 24m.
Problem nastaje u pravilu da kada se Zakon i Uredba razlikuju postupa se po Zakonu.
Stim što je u proceduri ponovo nova izmena i dopuna Zakona.
Teorija zavere oko ovih 24m kaže da je to verovatno rešenje za likove koji su pokupovali od vojske brodove koji su uglavno 20m do 24m
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju