Taj list kormila ima smisla ako je vanbrodski motor ili z noga tako postavljena u odnosu na korito da nema problema ventilacije i dodaje se verovatno kad je koriscen slabiji motor od potrebnog za korito pa sama povrsina z noge ili vb motora nije dovoljno velika da bi se ponasala kao dobro kormilo. Svakako ce cepati vodu propelera u voznji krmom,ali neprimetno u ovom slucaju bez ventilacije (a i sporo se vozi krmom da bi problem bio izrazen). E sad ako je vb ili z noga tako postavljena u odnosu na korito da postoji ventilacija (previsoko postavljena kavitac. ploca (antiventilac. ploca) u odnosu na dno camca ili je propeler preblizu krmi koja onda sperecava zdrav dotok vode propeleru koji onda uvlaci vazduh sa povrsine ili postoji neka obstrukcija na krmi broda koja sprecava zdrav dotok vode do propelera) onda mora corse keeper jer ima onu gornju horizontalnu plocu koja simulira vecu antikavitac. (antiventilac.) plocu i tine smanjuje ventilaciju propelera tj. uvlacenje vazduha sa povrsine, a kormila su izmestena pored elise da ne narusavaju dodatno strujanje vode ka propeleru sto opet olaksava put vazduhu sa povrsine tj. izaziva ventilaciju. Mana course keeper-a se javlja kod gliserskih korita pri glisiranju,ali to je onda neka druga tema. Ono sto valja znati je da ventilacija isto moze da naruasava upravljivost i npr lekujanje broda na malim brzinama, ovo i na osnovu licnog iskustva, skinuo sam pocetkom godine obstrukciju montiranu na krmi korita koja je to izazivala i brod ide sad pravo kao strela, trosi manje goriva,a i moze da izglisira samo sto pri tom poslednjem usteda goriva gubi smisao pa to bas kad je neoohodno, ako je ikada.