E, ovako treba... > Plovila

Novi brodić - Albin 25

<< < (3/67) > >>

LSI:
Шта је јутро? Синоћ сам видео да је лађа лепа, а јутрос видим да је то она иста коју је Славкор продао негде у априлу-мају новом власнику који га је држао у Вишњици.

Е па, нека, Уроше, нека сте га купили, да не стоји у тој каљузи. Кад му вратите баласт и кад му још мало оптеретите прамац, уз добар трим, лепо ће то пловити и с ванбродским мотором. Дакле, нема потребе да се жури с куповином стабилног. Унутрашњост је, колико се сећам с оних слика из априла, лепо урађена и све што будете додали биће само шлаг на торту.

Колико се сећам, имали сте неког тигар-шарка - по величини, скоро да бисте га могли задржати као помоћни. Шалим се, наравно. Чамцем од 7-8 м се доста лако управља и верујем да ћете брзо овладати вештином управљања албином.

Желим вам много уживања у сређивању и још више у коришћењу чамца.

LSI:

--- Citat: Bakara  16, 09, 2017, 22:00:38 posle podne ---
...

Ako neko ima preporuku za majstora za inox ograde, neka javi pa da vidimo.

Pozdrav! 114

--- Kraj citata ---


Уроше, не сумњам да и у Београду има добрих мајстора за прохромске ограде. Међутим, ја бих препоручио човека који ради заједно са нашим Сашом (Hummer - AquaTex) из Новог Сад.
Саша прави тенде, а Бранко прави ограде, рукохвате и остало. Мени је радио ограде и конструкцију за бимини и ја сам задовољан квалитетом и ценом. Његов телефон је 064 371 33 94.

Bakara:
Hvala LSI, i hvala za kontakt  thumbup
Inače, to jeste Slavkov brodić, od njega sam uzeo. On se dosta potrudio da mi pomogne oko svega, dok sam ja tražio sajle za komande tražio je i on, čak mi je napravio i tablu sa osiguračima i prekidačima u međuvremenu od kupovine do preuzimanja. Takođe je imao volju da organizuje tegljenje Albina u slučaju da ne osposobimo komande. Sve u svemu, čovek na mestu!
Što se tiče unutrašnjosti, nije nešto sređen, tačnije fali mu dosta toga. Kuhinjicu ima, sa rešoom na špiritus, i to je sve. Treba napraviti ležajeve od sunđera, planiram sudoperu jer imam rezervoar tehničke vode i odvod, jastuke za sedenje u kokpitu i ležajeve u maloj kabini, treba tu razvesti i struju, moraće neki akumulator da padne, solarni panel isto itd. Stolarija će isto morati da se doradi, ali iz ove perspektive, mislim da ćemo uživati u tim poslovima :)
Tiger Sharka imam i dalje, i ide na prodaju da bih rešio pitanje motora na Albinu.

@Alexa
Hvala ti na pomoći i savetima koje si mi dao još pre kupovine, dok sam razmišljao šta da radim :) Motor sam video, slao mi je Mileta i razmisliću o toj opciji. Voleo bih da saznam koji su troškovi oko uvoza i prevoza, generalne, ugradnje toga svega u čamac, pa da odlučim. List kormila od ovog Albina imam, kao i ostale komponente za povezivanje lista kormila na čamac. Osovinski vod je tu, samo začepljen, tu su i svi ostali otvori(samo začepljeni) za usis vode i izduvne gasove, tako da postoji kao opcija. Rezervoar za vodu imam napred, i on je trenutno pun. Ne znam koliki je kapacitet, nisam stigao još da pogledam dokumentaciju na netu. Težina mislim da mu treba, jer samim vađenjem brodskog motora već nedostaje oko 250-300kg u sredini čamca. Hvala na pozivu da dođem da pogledam tvoj čamac, voleo bih! Kad se odlučim, čujemo se pa ćemo se dogovoriti.

@broker975fx
Izdao sam, znam!  jh
Išao sam da vidim jedan metalni kabinaš od 11m sa perkinsom od 56 konja. Albin 25 ima duplo više mesta unutra od tog konkretnog čamca, a perkins zauzima jako puno mesta. Ruku na srce, taj metalni je što se tiče metala, bio u skroz dobrom stanju, a čovek je tražio 5000e. Čim sam video Albina, i ušao unutra, zaboravio sam na onaj metalni  jh
Krmena kabina mi za sad skroz odgovara, najviše zbog deteta, a pošto je napravljena tako da ide ispod onih klupa u kokpitu, sa leve i desne strane ima po ležaj od 190cm! Činjenica je da ona ometa izlaz na platformu pozadi, i da bi ometala nekoga kome je pecanje prioritet. Idem i ja na pecanje, ali ću naći neki način da mi to ne smeta, prioritet mi je da budem što više na vodi sa porodicom i prijateljima.

Alexa:
Ne bih znao da ti kazem koliki bi bili troskovi dopreme motora iz Svedske, to moze da sazna neko ko zivi u tom mestu ili okolini, jednostavno ode na autobusku stanicu i pita vozace. Napravi se neki ugovor na tvoje ime, eventualno odes na granicu, sacekas i ocarinis (da bi posle mogao da ga upises u plovidbenu). Ima i dosta kamiona sa nasih prostora, treba ih potraziti na najblizem carinskom punktu. Jeste malo komplikovano ali....  jh. Druga varijanta je da ubacis neki drugi motor koji eventualno nadjes, drzaci se lako prilagode kao i kopca. Za sundjere znam da postoje firme koje seku po tvom sabllonu, tacno i precizno tako da tapetar to posle presvuce i bice to dobro. Drvenariju mozes i sam da odradis, rekoh, dodji i pregledaj moj camac, slikaj, izmeri i kreni u stolarske radove. Ograde nece biti problem, to majstori savijaju po zeleji. Bicemo u kontaktu, sve sto mogu da budem od pomoci, tu sam. Ja moj camac danas vadim iz vode tako da ce biti na prikolici i mozes da pogledas kad god hoces.

MiletaStamat:
Još jednom i ovde na forumu-čestitam Uroše. Želim ti da sa svojom  porodicom i prijateljima samo uživaš na svojoj novoj ladji.
Sad polako, sezona je na izmaku, ne žuri, sve dobro izvagaj. Verovatno će barka uskoro na suvi vez. Duga je zima, imaćeš vremena da odlučiš šta i kako ćeš srediti brod. Nije loša Alexsina ideja da prošetaš do njega i vidiš kako to sve izlgeda u orginalu, snimiš, skiciraš i9 primeniš kod mene. Mislim da Alexa ima u svom Galebu  motor isti ili sličan motoru koji se prodaje na oglasima pa to je prilika da iz prve ruke vidiš kako brod izgleda sa njim. U svakom slučaju šta god odlučiš biće to samo u korsit uživanja i prijatno provedenog vremena na vodi. Srećno!!!

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju