Odgovori nisu baš najprecizniji, hajde da pokušamo to da ispravimo:
1. Ovo ne bi trebalo da je moguće sa našom B dozvolom ("ne bi trebalo" znači da je tako po propisima ali je kod grka u praksi moguće svašta), ona važi samo kod nas. Na osnovu nje se izdaje prepis, tj. "Međunarodna dozvola za upravljača plovilima za rekreaciju", a u nju se unose različita ograničenja: I (inland waters), C(coastal waters), M(motorized crafts), S(Sailing craft), pa onda za one koji mogu na more bude i "see going boat < 12m, <15BT". Pod tim ograničenjima takva dozvola važi i u Grčkoj.
2. Koliko sam shvatio, ova ograničenja zavise od trenutka kada si stekao uslove za dozvolu, ako si polagao u nekoj od starih država (SFRJ, SRJ, SCG, koje su imale more) onda može i na more, inače ne. U tvom slučaju budući da još uvek nemaš dozvolu, najverovatnije ne, a prava adresa da to proveriš nije forum nego Lučka kapetanija Beograd (samo se tamo izdaju međunarodne dozvole).
3. Pitanje nije baš dobro postavljeno, kod Grka je svašta moguće ali umnogome zavisi od toga kakav "brodić" želiš da iznajmiš. Ako se budeš obratio nekoj od čarter kompanija (tražiš recimo jedrilicu od 12-15m) onda najverovatnije od posla neće biti ništa jer su brodovi kasko osigurani i kao takvi se ne izdaju skiperima bez dokaza o osposobljenosti. Ako se obratiš divljem tržištu ili želiš da iznajmiš gliserče na sat ili dan, onda je samo nebo granica. U praksi je prolazilo svašta.
Kod nas jedino ovlašćenje koje postoji na tu temu (za one "brodiće" recimo 15m), a u saglasnosti sa IMO STCW konvencijom, je voditelj jahte (skipper) do 100BT. To je 100%

za Grčku, a na žalost i ono je falično jer bi po propisima trebalo da se poseduje i ROC sertifikat za VHF radio telefoniju i osnove GMDSS, a to kod nas koliko znam ne postoji a da ga organizuju državni organi (postoje "alternative", a u Grčkoj to ionako ne proveravaju, iako bi po propisima trebalo). Da bi uopše stekao uslove da uplatiš obuku za to (skipper 100BT) zvanje moraš imati UMČ najkraće tri godine.
U teoriji (koja je verovatno nastala prepisivanjem naših Zakona od ko zna gde) postoji mogućnost da se nekakva zvanja (sportska, rekreativna... "mornar", "kormilar" ili već tako nešto) stiču i preko Jedrličarskog saveza Srbije, ali u praksi to ne postoji.
4. Sa našom dozvolom (bolje reći međunarodnim prepisom) može da se plovi bez problema po svim evropskim (i šire) unutrašnjim plovnim putevima.