E, ovako treba... > Tehnike i saveti...
Meteor 380
Zoran T:
Stavi ti taj stabilizator Mileta samo moze bolje da bude...funkciju obavlja ili uglom(trimom) ili profilom stabilizatora...za deplasmance je bitniji profil koji stvara uzgon...
Kod glisirajucih korita bukvalno se "pomera"teziste plovila ka nazad i skracuje duzina
"poluge" izmedju propelera i tezista plovila pa lakse izglisirava i glisira sa nesto manje ks...to rastojanje od potiska do tezista korita pa puta 3 ili 4 (zavisi od korita) je brzina(m/s) kojom korito izglisira...
Kod pasare uzgon koji stvara veca ploca na krmi potapa pramac pa dobijas nesto na brzini...to po kilovatima je najverovatnije u pitanju sirina noge...
zankiki:
Drugar je to stavljao na dalmatinku jer mu je sa 15KS gnjurala nazad... Bilo je bolje sa njima, ne ne znam koliko, ali ipak osetno.
MarkoSK90:
Jel neko terao taj meteor380? Kako se ponasa? Cisto da imam predstavu sta da ocekujem kad ga gurnem u vodu za koji dan :)
MarkoSK90:
Znaci trebalo bi da valja.. e sad, valjda je upravljiv ko svet na 60 :)
MarkoSK90:
Motor je na servisu, ulje u cizmi, svecice, ciscenje karburatora, impeler itd....
Valjda ce ga i nastelovati za te pare :)
Bivsi vlasnik koliko ga je pazio, fali par lopatica na impeleru roll4
I puna cizma skoljki... Al kompresija je dobra i nista nije budzenkz nekad je bolje kad se nista ne dira, nego da svako budzi :)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju