E, ovako treba... > Restauracije

Princeza sredjivanje drugi krug

<< < (5/34) > >>

vepar:
Evo i delova, mnooogooo skupa kesa!  XKJHDGASED kuku

vepar:
U međuvremenu odsečen je deo kobilice i peta kormila i napravljena nova od lima 6mm debljine. Trebalo bi da bude dovoljno čvrsta da smem nasesti polako na pesak ili mulj a da ne napravim nekakvu štetu...

vepar:
Peskarenje je trajalo danima i jos nije skroz gotovo ostalo je još nekoliko sati posla. Da sam znao kakav haos pravi peskarenje mnogo bih se više pripremio! ceo brod mi je pun peska na nekim mestima po prst nanosa peska! Sada kadabih ponovo radio izlepio bih prozore i vrata trakom i mislim da bi mi to uštedelo mnogo sati usisavanja!!! Koliko god bilo nezgodno peskarenje jer prlja i što se mora ukloniti sva oprema sa broda ipak je stvarno čudo kako očisti metal i nahrapavi ga. Brod je bio baš kvalitetno ofarban, napatili su se momački da ga opeskare a prave dubinske korozije nema, po dnu se mestimično javljaju krateri maksimalno 1mm dubine ostalo je zdravo.

vepar:
Svi varovi i prodori su prvo flekovani ručno četkom a onda je naneta i prva ruka debeloslojne farbe airless pištoljem u debljini od 150 mikrona mokrog filma. Očekivana debljina suvog filma je oko 100 mikrona po ruci. Korišćena je Hempelova brodska dvokoponentna farba na epoksidnoj osnovi Hempadur 17633. Kupio sam ukupno 40 litara što bi trebalo da bude dovoljno za skoro tri sloja na celoj lađi i podvodni i nadvodni deo. Cene farbi ću okačiti ako provalim kako se dodaje PDF na forum. Posle duge i detaljne analize farbi odustao sam od Piture zbog loših iskustava nekih od članova foruma. Pregledajući uputstva za hempelov "Jaht" program zaključio sam da je neophodno naneti 4-5 ruku osnovne i još najmanje 3 završne ili anti algina, što je realno oooogroooman posao a i cene su strašno visoke. Zatim sam nazvao KTD firmu iz beograda i dobio njihovog tehnologa koji mi je objasnio da postoji i Hempelov brodski program (ne jaht program) gde se prodaju značajno jeftinije boje u pakovanjima od 20l i koje su namenjene za nanošenje airless opremom u debelom sloju 2-3 puta debljem nego jaht program tako da se mnogo štedi na samom radu. Njihova preporuka je bila dva sloja osnovne na sve površine pa na nadgrađe još dva sloja poliuretanske dvokomponentne završne boje a na podvodni deo hard rejsing anti algin iz jaht programa. Na moje pitanje da sam video da iz brodskog programa postoje antialgini koji su namenjeni da traju i po 5-6 godina a da su drastično jeftiniji od hard rejsinga rekao mi je čovek da su to anti algini koji su namenjeni za plovila koja su preko 90% vremena u plovidbi i da im je potreban stalni protok vode da bi se aktivirali i imali efekta. Tako da je ovo ipak bolje rešenje.

broker975fx:
Gledam sada ove cene farbe i deluje totalno ok, kvalitet bi trebalo da je neosporan. Tako kako ga radis bices narednih desetak godina miran. A za karambol oko peskiranja sam se naslusao dosta prica za i protiv toliko da su me malo i pokolebali. Hajd da ti ne kvarim temu. Srecno sa radovima

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju