E, ovako treba... > Restauracije
Princeza sredjivanje drugi krug
vepar:
Od radova ne stižem da pišem, dođem kući u 7 uveče i zaspim! 6589 Za divno čudo odmah sutradan su popravili dizalicu i podigli brod i namestili ga lepo na 4 podupirača impozantnih dimenzija. Na brodu vrvi od majstora kgk odmah smo pristupili montaži produžetka pramca broda od cca 60 cm koji je ujedno još jedna komora. Na tom pramcu su postavljeni i jaki nosači za pasarelu koja pored funkcije olakšanog pristupa obali ima i funkciju da odmakne brod od obale te da brod bude samo preko nje u kontaktu sa obalom. Ovim planiram da izbegnem neprijatna iznenađenja ujutru kada se probudim a brod 1/4 na suvom zbog pada vodostaja oops . Pored toga pripreme za peskiranje su skoro gotove, prozori su zaštićeni, poskidana sva svetla, trube, antene, reflektori, pomoćni motor... Televizor, motor, kontrolnu tablu i tapacirunge sam uvio u streč foliju koja stvarno dobro prione i sama se zalepi a i jeftina je! Komore sam izlepio armiranim selotejpom, ma biće to dobro! Brdo stvari sam izneo i odneo kući.
STG:
Dok ste u poslu sa bravarima mala preporuka: poklopac prednjeg pika/nove pramcane pregrade, treba uraditi u ravni palube (sa odvodom iznutra), a ne ovako kako trenutno izgleda.
Mozda se sada ovo cini odlicnim resenjem, ali imao sam slicnu situaciju.
Neko ce, vremenom, ostaviti/izlomiti prste ili nokte na tom poklopcu i mnogo je lakse to u startu uraditi kako treba.
vepar:
Majstor Boroš koji je ceo radni vek proveo po brodogradilištima celog sveta a završio u propaloj firmi Heroj Pinki mi je prošle godine maestralno popravio brodski motor Kubotu i to za normalne novce. Ove godine sam rešio da njemu poverim prepravku osovinskog voda, kormila... Skinuto je kormilo i doneta je odluka da se celo pravi novo. Kormilo sa svim propratnim ležajevima i čaurama će me koštati oko 60 evra materijal i još oko 100 evra ruke. Nova pogonska osovina fi25 od prohrona me je koštala 30 evra i računam na još oko 40 za mašinsku obradu, nož za pred elisu 100 evra, volvo ležaj ispirajući 75 evra, ležaj statvene cevi 25 evra i to su od prilike troškovi za nov osovinski vod i novo kormilo. Za sada je sve to demontirano i čekaju se delovi i mašinske obrade... Takođe sam isekao i izbacio bunar iz koga se vukla voda te sada planiram da ugradim usisnu korpu i prohromski ventil kao i filter za vodu jer imam motor sa jednom vodom pa je sočivica znala da mi pravi problema sa hlađenjem. Pošto mi je motor priljubljen karterom za dno korita praktično je nemoguće promeniti ulje osim da ga prospem u korito ili da ga izvlačim pumpom kroz otvor za kontrolnu šipku te sam se odlučio na ugradnju fiksne mesingane pumpe za ulje. Takođe smo utvrdili da su ogromne vibracije motora dolazilezbog loše ucentriranog osovinskog voda kao i od pohabanih nosača motora, koji su sada postali vidljivi kada sam demontirao ceo pod. Jedan nosač se skroz raspao, a ne verujem ni da su drugi u mnogo boljem stanju pa sam se odlučio da promenim sva 4. Cene materijala su sledeće: nosači motora 30 € komad, mesingani filter sa prohronskom mrežicom 65€, usisna stopa 13€, prohronski debelozidni ventil 6 €,jelkice, fitinzi t račve cca 15€, pumpa za ulje 42 €. A ruke za majstora i varilačke usluge ukupno 500€ bogami imam utisak da me majstor nije štedeo!!! eek JFAOITHAJFA JFAOITHAJFA Baš me zanima Vaše mišljenje o ovim cenama... A da za malo da zaboravim navareni su i magnezijumski protektori na korito dva komada od pola kile. Takođe sam hteo da vas pitam kako ih treba rasporediti? Ja sam ih navario jedan u zadnjoj četvrtini broda (odprilike ispod motora) i drugi na prelaz prednje u drugu četvrtinu broda.
vepar:
--- Citat: Gorance 23, 03, 2017, 21:09:20 posle podne ---Dok ste u poslu sa bravarima mala preporuka: poklopac prednjeg pika/nove pramcane pregrade, treba uraditi u ravni palube (sa odvodom iznutra), a ne ovako kako trenutno izgleda.
Mozda se sada ovo cini odlicnim resenjem, ali imao sam slicnu situaciju.
Neko ce, vremenom, ostaviti/izlomiti prste ili nokte na tom poklopcu i mnogo je lakse to u startu uraditi kako treba.
--- Kraj citata ---
Imate pravo, ali iza nove se nalazi još jedna pramčana komora izvedena na isti način, to sam mogao sada izvesti, prepraviti i jednu i drugu... Ali nemam ni ideju kako se to rizvodi. kako se to odvod napravi iznutra?
vepar:
Broj majstora Bojana iz Novog Sada sa Telepa je 0641796844
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju