Nepogode na rekama... > LED NA REKAMA

Led na rekama 2017

<< < (63/84) > >>

mossi:
Deda, lakše se diše!  yg hi


............................


Inače postoji neki sled šta je starije kokoš ili jaje!

Pa idemo redom:

1. Država nije deo nekog naziva nego institucija koja UREDJUJE SVE ODNOSE na nekoj teritoriji.
2. Ta ista VODI RAČUNA o teritoriji i svim njenim gradjanima, kako fizički tako da ti gradjani budu dobri, debeli i veseli!
3. Kad izdaje neke DOZVOLE one NE SMEJU biti u suprotnosti sa gore navedenim.
4. Što NIJE SLUČAJ sa SPLAVOVIMA ni MARINAMA koje su zimi u rečnom toku.
5. Ledolomci - ne znam kako se to čita niti šta znači?! A ni čemu služi.

Svi smo mi ovde zato što volimo "nautiku", reku, pecanje plovidbu.
Neko to što voli može i želi da radi 365 dana u godini.
Neko može 320 dana, a neko samo ŽELI.

Znači, sve je to domino efekat, a prva domina je država koja je dozvolila da sve od u 3PM.
I pod tim ne mislim ovaj izmanipulisani narod, jer što kaže jedna lepa kineska poslovica:

Kad bi glasanjem mogli nešto da promenimo - I TO BI NAM ZABRANILI!  56568

P.S. Putarima je dovoljno da početkom godine stave tablu
      RUPA NA PUTU ograničenje 40km/h i te godine ne moraju da prstom mrdu i ne odgovaraju nizašta.

Zašto bi u nekim drugim situacima bilo drugačije, ima milion sličnih situacije koje država rešava "PREVENTIVNO".  56568

LSI:
Звеки66, нас двојица уопште немамо различито мишљење по овом питању.
Имамо само различит приступ.

Зато што је држава тако (не)организована (писао сам: разни сектори, неповезани, некомпетентни људи...), власници пловила, који немају никакву организацију иза себе, својим појединачним захтевима ништа не могу постићи.

Управо таквим упозорењима и налозима које издају некакве инспекције, држава себе штити од било какве одговорности. И нико од нас не може ту да их добије на суду.

У једном од ранијих коментара написао сам да могу да разумем власнике већих пловила којима није лако, као нама с малим чамцима, да из воде изваде бродове. Али ту се поставља једно друго питање: зашто  пружалац услуге (читај: власник марине) није обезбедио начин да се свако пловило које се налази у његовој марини може у било ком тренутку безбедно извадити из воде?
И одмах се поставља и друго питање: зашто је власник оставио своје пловило у таквој марини?
Знам, рећи ће неко: - А где на друго место?

Није лако одговорити на сва та питања али временом ћемо доћи до тога да марина може да ради само ако испуњава све захтеве (али које ће дефинисати струка а не политика и потреба државе да наплати таксу или порез). Доћи ћемо и до тога да власници пловила изврше притисак на власнике марина да им за паре које плаћају обезбеде минималне услове (који подразумевају и извлачење).

А дотле ће ипак власници морати сами да се брину о својим објектима.
Ту мислим и на власнике сплавова (неважно је да ли су у приватној својини, као плутајуће куће за одмор или су ресторани). Морају да размисле где ће их поставити и како да се организују у оваквим ситуацијама.

Држава ће морати да обезбеди ледоломце, пре или касније, да би управо таквима пружила минимум сигурности. Мораће, зато што ти људи плаћају неки порез.
Осигуравајућа друштва ће морати да прихвате чињеницу да власник плутајућег ресторана или приватне кућице, у оваквим условима не може из воде да извади свој објекат и то ће у уговору о осигурању морати да буде специфицирано.

Али док то држава и осигуравајућа друштва не схвате и не ураде, протећи ће много воде Дунавом.

И на крају осврт на оно о свесном остављању пловила у води да би власник уживао и у пловидби током зиме.
И то разумем и не осуђујем.
Неки од нас зиму не воле ни на слици, а други су луди за скијањем.
Неко воли да је на реци и током зиме.
То је нормално.
Али као што скијаш мора да је свестан да може пасти, да се може појавити лавина, тако и власник пловила мора бити свестан да може да се нађе и у оваквој ситуацији коју имамо ових дана. Требало би да унапред има план за овакву ситуацију, да размисли где би могао привремено да склони брод... У сваком случају, не треба очекивати да било ко, па ни држава, ма каква била, сноси одговорност због тога што је власник пловила одлучио да прихвати одређени ризик.

shomysss:
Jel zna neko nazive ova dva ledolomca koji su upuceni iz Madjarske za BG?Ne vidim ih na MarineTraffic-u a na vestima kazu da su jutros krenuli iz Mohaca i da su usli u nase vode

Terca:
Jegtoro VII i Szechenyi. U Apatinu su.

petar_kozic:
Nisu tacna imena brodova.

Jegtoro VI  http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:216079/zoom:12

Jegtoro XI   http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:216078/zoom:14

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju