Nepogode na rekama... > LED NA REKAMA

Led na rekama 2017

<< < (31/84) > >>

Misha D:
Najvredniji je bio Joja: uputio je u rad motor na svom plovilu, polako zauzima bolju poziciju................za popodnevni polazak na rezernu lokaciju: Male vode 114

LSI:
Везано за кретање леда Дунавом, чуо сам причу да је јуче дошло до нагомилавања леда између Бановаца и Белегиша и да је почела вода, узводно од чепа да расте. Наводно су дошли неки људи и динамитом разнели чеп и омогућили леду несметано кретање даље. О томе нисам нигде ништа прочитао па не знам колико је истинита прича.

Ако је и истина, и ако то нису били припадници наше војске - ко је тај који има експлозивна средства?
Ако то није урађено у организацији државе, да ли те људе, у овој ситуацији, треба гонити или похвалити што су спречили могуће изливање воде?
Ко овде код нас да буде паметан?

А што се тиче приче о ледоломцима, овог пута бих се сагласио са Капетаном - да су адекватно спремни и да је било праве подршке, да су два ледоломца радила у тандему, вероватно не би дошло до квара и ситуације да смо остали без и једног правог ледоломца. Надам се само да због овога неће бити озбиљније угрожена брана...

О одговорност?

Ко је за шта у овој земљи одговарао, сем нас малих, обичних грађана?
Ја сам платио цену живота у правној држави и у буџет сам уплатио 800 евра у динарској противвредности зато што ми је истекла регистрација путничког аутомобила. Много, али тако пише у закону. Није држава крива што сам ја заборавио на обавезу.

Али гледам толике процесе и судске одлуке о ослобађањима због застаревања. Читам о човеку кога је снајпер убио на сахрани - кажу, убијени је био један од главних дилера дроге на Новом Београду. Па ако је то било познато, како то да је био на сахрани, а не у затвору? Да је био у затвору, можда би данас био жив?

Власти су се већ оградиле и јавно рекле да власници чамаца немају шта да траже - били су упозорени и требало је да обезбеде пловила.
А то што немамо ледоломце, што нисмо у стању да обезбедимо проточност и пловност, за то одговорност не постоји.

Зар неко очекује да би ова власт, "најбоља до сада" могла бити одговорна? Хоће ли неко позвати на одговорност оне раније власти које су водиле приватизацију до тога да останемо без ледоломаца?

Неће!

Имамо ми друге бриге.
Пишемо потернице којима се у свету смеју, фарбамо возове који ће се возикати по Србији да их народ види.
А видеће их добро, обзиром да ће се још дуго кретато малим брзинама. Не дај боже и да крену брже. Могли би за час излетети ван граница оног што је остало од наше државе.

Ljuba:

--- Citat: pobunjenik  15, 01, 2017, 11:55:44 pre podne ---      Dao sam sve od sebe. Pokušao da u mojoj marini KARABURMA ljude u mojoj blizini edukujem. Ne vredi pa ne vredi. "AKO NE GLASAMO ZA NJEGA NEMA PLATA, NEMA PENZIJA"...

--- Kraj citata ---

A sad će da ti kažu: zato što smo glasali "kako treba" sad za nas nema opasnosti. Jeste da malo smrdi dunavac ali bolje i to nego ono  clap.

STG:

--- Citat: Kapetan  15, 01, 2017, 11:03:18 pre podne ---
--- Citat: Gorance  14, 01, 2017, 23:03:02 posle podne ---Jos jedan od komentara koji nema veze sa strucnoscu.
Ocigledno je da nam brodova ove namene manjka, ali zar nije normalno da se nakon rada u ekstremnim uslovima dogode i otkazivanja mehanike?
Zasto odmah kuknjava i napadanje nepoznatog neprijatelja?
Ni jedan ispravan od tri... Pa sta sad? Da smo imali tri prava, namenska broda na raspolaganju pre par dana, skoro sam siguran da bi ovakve scene izbegli.

--- Kraj citata ---

Ti si izgleda zadnjih 30 godine uvek na izborima glasao za vlast...
Starost broda NEMA nikakve veze sa njegovom spremom da odgovori na zadatak ... Brod je ili sposoban ili nije, to se utvrdjuje na tehnickom pregledu.
Sprema da odgovori na zadatak ima veze sa odrzavanjem i sa posadom.

Grebenu nije smeo da odkaze motor ni pod kojim uslovima , jer motor mora da bude predvidjen, sposoban i spreman da gura u mestu dok ne potrosi pun rezervoar... Ne sece elisa kroz led, vec kroz vodu, i to opterecenje mora da bude uracunato u toj klasi ...

Ove godine na srecu nismo slusali da se voda za rashladjivanje motora ledi u tankovima kao 2012te ... vidis sve to su propusti vlasnika broda, posade koja nije odbila na vreme da koristi neisprave brodove i slicno. Propusti onih koji su registrovali brodove koji su tehnicki nespremni da zadovojle klasu .. Jednostavno svi pristaju da rade ispod minimuma zahteva da bi prezivali, razumljivo ljudi imaju porodice , ali nedopustvo ...
Ako sam dobro shvatio BOR i GREBEN su klasa ledolomaca, dok Topola to nije ?

Najrcnji momenat je bio da slusamo pitanje Kapetanije "Grebenu gde se nalazis?" a Greben je clan RIS-a i apsolutno mogu da znaju gde se nalazi bez glupih pitanja.. pa na kraju krajeva mi smo sa keja, kafane sve vreme pratili Greben na MarineTrafic...

Tako da fore o nestrucnim komentarima stavis odma pored glasackog listica i "ma registruj ga nemamo drugi" postupaka...
Opravdavanje bilo cega posle jucerasnjeg dana ne vodi nicemu sem licnoj promociji ...

--- Kraj citata ---

--- Citat ---
--- Kraj citata ---

--- Citat: [b]Kapetan[/b]  13, 01, 2017, 11:49:49 pre podne ---po meni opasnosti vise nema...

--- Kraj citata ---
Ispravi me ako gresim, ali do pre neki dan si tvrdio da nema opasnosti, a vec danas da brodu nije smeo da otkaze motor?
Nisam siguran, ali mislim da motor nije otkazao, vec je verovatno imao problema sa hladjenjem i naravno da godina izrade broda nema uticaja na njegovu sposobnost za plovidbu.

Da li ti se ikada desilo da ti se na neki nacin prekine hladjenje motora?
Meni jeste, ali kako to kad sam uredno registrovan i kad sam presao tehnicki pregled?
Cak idem i u ovlasceni servis dva puta godisnje?
Da li sam na bilo koji nacin neodgovoran ili mozda treba da reklamiram Hondi motor? Mozda da glasam za nekog drugog pa mi se ovo nece vise desavati?

Nema ovo covece veze ni sa politikom (nasa prepiska), kojoj ovde nije mesto, vec sa zdravim razumom.
Brodovi rade u surovim uslovima i niko ne moze da predvidi moguce kvarove, koji se otklanjaju na licu mesta, to je sastavni deo eksploatacije.
Da, to radi ta posada koja koristi neispravne brodove (jos jedan strucni zakljucak verovatno zasnovan na tvom stazu u unutrasnjoj plovidbi). Rade sve to iz zelje da nekome pomognu, bez obzira u kakvim uslovima radili i to treba postovati.
Krivca trazi na drugom mestu.
Uostalom, bio si u Zemunu, valjda ti je sada jasno o kakvoj sili je rec, pa mozda, samo mozda nekih narednih godina umesto tvrdnje da opasnosti nema upozoris kolege na moguca desavanja.

Jos jednom, nije mi namera da se prepucavam/raspravljam do imbecilnosti, samo iskreno govorim, bez politicke pozadine ili slicno.



neptun:

--- Citat: da se čovek pita  15, 01, 2017, 10:13:25 pre podne ---Sve se ovde vrti oko para, i dobre organizacije, Nema para, ima ih. Lično mislim da para ima ali su nepravilno rasporedjene. Da su pravilno rasporedjene imali bi i ledolomce, normalne marine, pa i očišćene puteve, prohodnost do svakog sela, Ne bi oslikavali vozove, pišali uz vetar i uvek bili u problemu.

--- Kraj citata ---
Sve se slazem.
Bio sam juce i prekjuce na dunavu.kako je moguce da nadlezni nisu zabranili da rade splavovi i jos proslava nove godine, u ovakvim uslovima.tu je moglo da dodje do ozbiljne nesrece.mediji skoro nista o ovom sa ledom ne pricaju.nesto okolisaju i niko da snimi polomljene marine i brodove i da pitaju nekog vlasnika matine ili camca sta misli. Oni pustili neku zenu da preti kaznjavanjem...a odgovornost za nerad ledolomaca na vreme niko ne pominje. Zasto nisu poslali one dizalice dan ranije da vade brodove,nego sad kad su svi izlomljeni. Inace sad kad sam video gde su ledolomci lomili led,skoro sam siguran da su oni krivi za ulazak leda u dunavac.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju