E, ovako treba... > Plovila

PASARA ISTRANKA

<< < (16/77) > >>

Bakara:
Ajd sa srecom onda! Bicemo komsije na vodi  thumbup

Zoran T:
Kako li je izmerio tih 10 cvorova...skidanjem te kobilice je samo malo umanjio otpor trenja (frikcioni otpor) odnosno smanjio mokru povrsinu a to bas i nije neka velika povrsina da bi mu to povecalo brzinu...na tom produzetku i stabilizatorima je mogao da dobije malo na brzini ali da glisira  18kmh ne moze s 15ks...poludeplasmanska korita su korita gde uzduznjak na 1/4-1/3 sirine broda na vl nema veci ugao odpadanja od 6 stepeni(od 3-6) u pravcu krme a mereno iza 1\2 duzine broda. ...to sluzi da bi se iz teoretske brzine(po vodenoj liniji)mogao izvuci koji km/h vise(ne za glisiranje)sto je on i dobio ali ne skidanjem kobilice vec spojlerom...ako ta kobilica nije balansna(punjena olovom itd) nije nesto izgubio na stabilitetu ali je izgubio na vremenu ljuljanja...puno brze se nagne(do istog ugla kao i sa kobilicom) i puno brze vrati u pocetni polozaj sto moze biti jako neprijatno...vidi se na snimku cosak od kabine kako brzo ljulja levo desno....

LSI:
Ако се пажљивије прочита, човек и није рекао да глисира. Само да је добио на брзини.

Међутим, мислим да је изгубио стабилност и да се љуља више. Можда се неће преврнути али да ли је пријатно?

Sent from my P9000 using Tapatalk

steps:
Pa poc(m)inji sa radovima, vidis kako je lepo vreme sajkaca
Ako se selis na Radecki, znaci da ces svaki put kada krenes na Savu proci pored moje marine... 114
cekamo pocetak radova

budens72:
Ne seci kobilicu... toliko od mene...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju