E, ovako treba... > Plovila

PASARA ISTRANKA

<< < (31/77) > >>

zankiki:
Znači opet ista priča kao na prošloj. Barem si to radio pa znaš kako. Srećno.

MiletaStamat:
Mogao sam bez toga  6589. Znam kako je bilo na Vodičanki, sad će biti malo teže jer je spajano izgleda sa nekim gitom, Čvrsto je ali uz pomoć čekića i gleta moraće da popusti.

Zoran T:
 Drugi put je valjda lakse i brze...sad znas sta te ceka...nemoj bas puno sa cekicem i dletom da ne popusti gde ne treba...pazljivo...probaj samo bonsek platnu da uvuces izmedju spoja pa da seces gde je bas tvrdo...kombinuj ali pazljivo...

MiletaStamat:
E Zox, da ste mi bliže al bi se družili na Dunavu. Ali neka uživajte vi danas, lep je dan, šteta je propustiti reku. Čestitam Igoru na novom čamcu. Neka se naplovi sa njim.
 A ja pa danas sam baš radio. Ono što sam zamislio danas odradjeno. Zorane koristio sam gleto, čekić, pajser, špaklu, nož i šta sve ne, nije se dala ISTRANKA, ali ja tvrdoglaviji od nje. Odvojena kabina od kokpita, podignuta na skelu, sve prešmiglano, i spremno za silikon. Usput sam skinuo drvenu pregradu da je lakiram napolje. Sad je sve ponovo spušteno uvijeno da ne kisne, i čeka majstora da uradimo krmenu dasku. Sada je dostupno možemo bašto uraditi kvalitetno, zatim sledi ponovno podizanje stavljanje silikona, opet ću SIKA FC 11, kao na vodičanki, dobro se pokazao. E još uradjen šablon od kartona za krmenu dasku, narednih dana sledi rezanje šperploće po šablonu. Sad sve zavisi od vremena i majstora plastičara, kad bude imao vremena da se odradi krmena daska, ostalo ću sam. Sličice su tu da se vidi kako je to izgledalo.

Pozdrav za Lazu LSI koji me je danas obišao i poželo srećne radove  thumbup

MiletaStamat:
Stara blažujka je ranije skinuta, tako da je sada pristup do zadnje starne lako dostupan za radove na krmenoj dasci

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju