E, ovako treba... > Brodogradnja

Izrada camca od kompozita

(1/4) > >>

BORA-D.T.D.:
Camac je izradjen po projektu danske firme www.boatplans.dk . Cena projekta 60$. Koriscen kompozitni materijala (vodootporni sper, epoksidna smola i fiberglas traka). Nacin izrade, metodom sivenja i leplljenja (stitch and glue).
Originalni naziv camca je 16' Ozarks float boat.
Duzina     4,80 m
Sirina       0.88 m
Nosivost   196 kg
Tez.trupa   41 kg
Motor       2-5 Hp
Posle iscrtavanja na speru, izrezani su dno, stranice i ostali delovi. Na pripremljenoj konstrukciju od stafli i letvi sastavljeni su sa plasticnim vezicama dno i stranice a za tim spojevi popunjeni epoksidnom smolom

BORA-D.T.D.:
Posle skidanja vezica spojevi su popunjeni sa epoksidnom smolom. Na obradjene spojeve, radi ojacanja je zalepljena biaksijalna fiberglas traka 450gr/m2 sirine 15sm sa epoksidnom smolom.
Za tim je trup spolja premazan epoksidnom smolom, tri puta.
Kada je trup okrenut, na spojeve je takodje zalepljena biaks. fiberglas traka iznutra kao i na pregrade i sve je iznutra premazano smolom tri puta.

BORA-D.T.D.:
Sledila je izrada klupa, prednje i zadnje palube ispod kojih su vazdusne komore i bokobrana od hrastovine.

BORA-D.T.D.:
Camac je ponovo okrenut naopako da bi se finalizovao spolja. Sledilo je gitovanje i smirglanje u vise navrata radi pripreme za bojenje.

BORA-D.T.D.:
Camac je ofarban spolja i iznutra sa po cetiri premaza poliuretanskih dvokomponentnih boja HEMPEL POLY ENAMEL 55100.
Iznutra na  bocnim stranicama postavljene su ukrasne lajsne od hrastovine sa natur izgledom. lajsne su zasticene sa dva premaza epoksidne smole i sest premaza poliuretanskog laka HEMPEL MARINE VARNISH 0222.
Camac moze u vodu.
 

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju