E, ovako treba... > Tomos

tomos 4.8 NOV

<< < (2/2)

Kapetan:
a i ovde smo malo pricalo o T4.8

http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=796.0

bratsaja:
Sta se desava sa ovim motorom kad udari u patos,obzirom da ne moze da se izdigne jer je cizma blokirana vertikalno zbog rikverca?

Bakara:
Ja sam imao T10, i one su imale oprugu na onom drzacu koji odblokiras da bi je nagnuo/podigao iz vode. Ta opruga prilikom udarca opusti i otkljuca motor tako da može da se podigne iz vode, a da ne ošteti nešto drugo. Možda je i tu slično?

Bećar:

--- Citat: bratsaja  03, 07, 2016, 21:49:09 posle podne ---T4 je izgleda otisao u vecna lovista i sada hocu da okacim na camac T 4,8 koji stoji u ormanu od 1991.god.
Motor nije nikada omirisao benzin,kod mene je od prvog dana i stajao je u normalnim uslovima,bez vlage i zime,u ormanu.E sad me muci sto ne znam da li je posle toliko godina potrebno nesto zameniti pre prvog paljenja jer je ipak proslo 25 godina od proizvodnje.Povremeno je povlacen kanap mada mislim da ni za tim nije bilo potrebe ali eto,kazu valja se tako.

--- Kraj citata ---

Ja bih na tvom mestu zamenio gumena creva od goriva,zamenio menbranu u pumpi goriva ( vremenom otvrdne )
Nakon par dana vožnje,ispusti ulje iz pete pa ako ima tragova vode ( emulzija  boje bele kafe ) moraš zameniti semering na osovini elise.
Postoji još par semeringa koji bi se vremenom mogli zameniti ,pošto je ipak prošlo 25 godina ali otom potom
I obavezno koristi menjač , jer se usled nekorišćenja a  i blizine cevi auspuha, stvrdne mast u menjaču i blokira.
A pošto nema vodenu pumpu potrebno ga je voziti sa minimum 2/3 gasa da bi elisa uspela preko vodolovke da potisne vodu do auspuha.
Možda za razrađivanje motora koristiti malo jaču mešavinu prvih par sati rada ( 4% )

 Ovde imaš odgovore na većinu problema http://www.tomos-riders.com/tomos-vanbrodski-motori/

Sklop motora je ovde http://www.jurec.hr/pdf/shema_tomos_t3_8_4_8.pdf


Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju