E, ovako treba... > Tomos

tomos 4.8 NOV

(1/2) > >>

bratsaja:
T4 je izgleda otisao u vecna lovista i sada hocu da okacim na camac T 4,8 koji stoji u ormanu od 1991.god.
Motor nije nikada omirisao benzin,kod mene je od prvog dana i stajao je u normalnim uslovima,bez vlage i zime,u ormanu.E sad me muci sto ne znam da li je posle toliko godina potrebno nesto zameniti pre prvog paljenja jer je ipak proslo 25 godina od proizvodnje.Povremeno je povlacen kanap mada mislim da ni za tim nije bilo potrebe ali eto,kazu valja se tako.

Kapetan:
rasklopi , podmazi i pali ...

bratsaja:
Podmazao,ali nesto izgleda nije kako treba.Sipao sam ulje u cizmu i stalo je prilicno,kao da je bila prazna,a onda je pocelo da curi kroz resetkicu koja se nalazi izmedju 2 srafa za sipanje ulja. Na t4 ove resetke nema i izgleda kao da sluzi da kroz nju izlazi voda,ali zasto tu curi ulje nemam pojma.Sta to moze da bude?Da li treba da podmazem jos nesto?

Kapetan:
Baci pogled ovde :

http://www.jurec.hr/pdf/tomos_t4.pdf

za T4.8 kazu sledece:

" Za vreme punjenja ku6iSta uljem postavite motor u vertikalni polozaj, odvijte
oba vijka ikroz donji otvor istiskajte ulje iz meke plastidne boce. (sl.^16).
Kada ku6i5te napunite uljem do gornjeg otvora (100 cmr odnosno 85 cm" za T
4,8), zavrnite gornji i zatim jo5 donji vijak. Ku6i6te elise punite sa uliem EPOL 50
(lNA) ili odgovarajudim uljem drugih proizvodaca (HYPENOL SAE 80)."

bratsaja:
Idem da ispustim do kraja pa da sipam ponovo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju