E, ovako treba... > Plovila

Srletov camac

<< < (4/10) > >>

broker975fx:
Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.

Zoran T:

--- Citat: zankiki  13, 02, 2016, 08:17:05 pre podne ---Misliš da će mu ikad neko meriti čamac? Primetiti pola metra?

--- Kraj citata ---

Ako bude pokusao da registruje hoce i te kako...

srdjan72:

--- Citat: DuleN  12, 02, 2016, 18:22:50 posle podne ---OK, izvini ako sam te bilo cime uvredio.

--- Kraj citata ---
Dule naravno da me nisi uvredio  kuku nego sam vec odlucio da uradim samo ne znam kako.Mozda sam glupo napisao.

--- Citat: Zoran T  12, 02, 2016, 21:34:01 posle podne ---A sto produzujes camac...ako je samo zbog prostora nazad jeftinije i lakse ti da skratis kabinu(60-70cm) za tu nadkabinu a nadstresnicu nadkabine pomeris napred ili skines skroz a camac ti u papirima ostaje isti...ti produzetci i to ti je kasnije za registraciju velika zajebancija

--- Kraj citata ---
Zorane tacno je da ga produzavam zbog prostora ali i malo zbog stabilnosti.Ionako je nakrivo nasadjen  jh pa mislim da ne moze biti gore nego sad  a nadam se da cu dobiti malo vise komocije.Necu seci kabinu i vec sam u nazovi komandnoj kabini oformio prostor za vozaca.Kada kazem malo vise komocije mislim konkretno na krmeni deo gde je suzen i svansovan pa mislim da kad dodjem do stapova mogu mozda i da se izvrnem naglavacke.A ne daj Boze nocu pri skoku sa kreveta.U buducoj varijanti cu moci da lezim i napolju.Sto se tice registracije moracu da se pomirim sa administrativnim preponama.Na zalost nisam bio u mogucnosti i ne verujem da cu u skorije vreme i biti da kupim ili napravim brod da valja.Jbg poplava nas je unazadila mnogo godina.  4588 Za pare koje sam dao za ovaj camac nisam mogao da uzmem ni polovan klasican smederevac bez kabine.
Sto ce reci zasukao sam rukave i polako pa sta ispadne i za nesto cu morati i da pretrpim.Zaista mi je potrebna kabina kao i zasticena nastresnica jer kao sto rekoh ekstrem sam po pitanju ribolova.

--- Citat: broker975fx  13, 02, 2016, 08:38:30 pre podne ---Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.

--- Kraj citata ---
Ne mora teleskopska,moze i montazno demontazna samo da funkcionise,Gde bih mogao da vidim tu majstoriju kolege LSI-ja.
 hi

LSI:

--- Citat: srdjan72  13, 02, 2016, 20:33:40 posle podne ---
Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.

--- Kraj citata ---
Ne mora teleskopska,moze i montazno demontazna samo da funkcionise,Gde bih mogao da vidim tu majstoriju kolege LSI-ja.
 hi
[/quote]


Срле,
Чамац сам продао пре десетак дана и више није у мом поседу. Налази се код новог власника.

Што се тиче тога шта је и како је направљено, ја сам дао идеју коју је наш пријтељ Кемпи претворио у функционалну стварност.

Све је било крајње једноставно.
На крову кабине направљен је ослонац за тврди кров који се завршавао на задњем делу кокпита. Кров је позади био ослоњен на оградицу коју сам наварио на странице чамца.
Са два завртња на месту предњег ослонца на кабини и са два завртња којима су стубови, носачи кровне конструкције били ослоњени на оградицу, читава конструкција је завршена. Да,била су ту и два точка на предњем ослонцу који су клизили по вођици.
Овај обележени део морам да исправим: у ствари, точкови су били фиксирани, а по њима је клизила конструкција крова. (Извините због погрешњног објашњења у провом тренутку.)

Читава конструкција је урађена од алуминијумских профила а сам кров је био од сендвич панела (споља веома танак алу-лим, а између полиуретанска пена).

Било је довољно ослободити завртње (лептир матице) и гурнути кров унапред. Ход крова је био подешен тако да је кров могао да у целости покрије кров кабине и прави додатни хлад изнад ње и да при том потпуно открије кокпит ради пецања или сунчања.

Практично без било каквих напора, за мање од три минута могао сам да померим кров из једне у другу позицију или у било који положај између та два крајња.
Доле су две фотографије (не баш најбољег квалитета) на којима можете видети колико је то све било једноставно.

srdjan72:
Jedino sto bih mogao da kazem za ovo je da je SJAJNA ideja kao i izvedba.  thumbup
Ne vidim tendu a koja ce kod mene obavezno biti sa sve tri spoljne strane a po potrebi i na teleskopskom delu krova koji ce biti samo zadnjih 0,5-1,0m.Taj momenat me i buni jer ne znam kako ce biti kada se pomeri u nazad.Da se ne cepa-haba?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju