E, ovako treba... > Tomos
Tomos T10/T18 - karburator - stelovanje
mića p.:
Koliko se sećam, to je karburator bing 18. m07800
Sa gornje strane imas dva šrafa ispod kojih se nalaze dizne, kada odvrnes svaki od njih ispod se nalazi dizna. Jedna dizna je za lergas, a druga je glavna dizna. Ako me sećanje služi, postoji i sa gornje strane jedna dizna koja se vidi golim okom i to je dizna za vazduh. Ova dva šrafa koja prekrivaju dizne su, koliko se sećam mesingana, a dizne se onda odšrafe običnim malim šrafcigerom.
Stavi manju diznu lergasa, to ti jedino pomaže ako su ti svećice takve i sve će ti raditi ok. thumbup
Bez toga, ne vredi ti da šteluješ bilo šta pomoću štelujućih šrafova, time samo smanjuješ-povećavaš protok vazduha, a smeša na leru će ti ostati prebogata. 6589
mića p.:
Jedna ispravka, sada kada vidim sliku sećam se. llll
Ti mesingani šrafovi ispod kojih su ti glavna i lergas dizna su sa donje strane.
Odšrafi oba i pogledaj, ona sa manjom rupicom bi trebalo da je od lergasa, a ti je promeni za još manju. kgk
Zoran T:
Mala ispravka nije 1/3 kruga vec 1,5 krug dizna za vazduh se odsrafi.
Bakara:
Sto se tice one dizne za vazduh, sraf 2, zna li neko kako to utice na smesu, zavrnutija dizna = vise goriva ili zavrnutija dizna = manje goriva u cilindrima?
Bakara:
Probao sve, nastelovao ga i radi kao sat. Pali na dva zuba, ide odlicno, ne dimi, ma uzivancija thumbup
Inace, kada se sraf za vazduh zavrne, smesa je bogatija = vise goriva dobijaju cilindri. Sto se vise opusta, smesa je siromasnija. I stvarno, neki optimum izadje taj jedan i po krug odvrnuta dizna za vazduh sto pomenu Zoran T.
114
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju