E, ovako treba... > Tomos
Tomos T10/T18 - karburator - stelovanje
Bakara:
Pre par dana, posle jedno 10ak dana pauze, upalim svoju desetku standardno iz par povlacenja prvi put, sve lepo radi i dok sam se motao oko marine, vidim da mi se nesto gusi na leru. Privezem se, upalim, i vidim da slabo prima gas dok je na leru. Proverim pumpicu od rezervoara, ima goriva, za to vreme motor dimi jace i slabo radi. Skinem svecice, one skroz mokre i crne.
Inace sam primetio da su mi svecice garave, mada je motor lepo radio, uvek palio iz prve i nikad se nije gasio na leru...
Meni ovo lici kao da motor dobija vise goriva nego sto treba i pretpostavljam da je plovak u karburatoru malo zastekao. Nisam stigao da ga rasklopim, ali me interesuje ako neko moze da me posavetuje, koji sraf je za sta na karburatoru?
Ler gas sam malo pojacao jednom prilikom na srafu koji ima na sebi oprugu i cini mi se da otvara leptir. Da li ima samo jos jedan za stelovanje, onaj koji utice na kolicinu goriva?
Da napomenem:
- Mesavina 2%, ulje TCW-3
- Motor pre toga radio bez problema, ali je garavio svecice
- Svecice su nove i jedan i drugi set
- Kad sam zamenio svecice, motor je lepo upalio i radio neko vreme i opet je pocelo isto da se desava.
(pokusavam da nadjem neku sliku gde se sve dizne vide, ali nikako....)
Bakara:
Nadjoh jednu, vidi se delimicno. Na srafu broj 1 sam malo podigao ler gas, sraf broj 2 nisam dirao.
Za sta je koji i ima li jos neki? Gde je dizna sa rupicom koja sa cisti ako zacepi (ona sto samo dozira gorivo)? :D
Zoran T:
Nisam ti ja bas nesto merodavan za motore al da pokusam.Sraf 1 jeste za stelovanje ler gasa sraf2 je za stelu vazduha obicno se zavrne do kraja pa odvrnes za 1/3 kruga pa onda stekujes ler gas.Ili te pozicija igle u difuzoru niska to mora majstor A najlakse ti da napravis novu smesu benzina jer oce benzin i da ispari na ovu vrucinu pa imas masniju smesu nego sto treba
Bakara:
Hvala Zoki! Videcu bas koliko je taj sraf odvrnut pa cu da trazim ler. Sto se tice mesavine, taman sam je napravio malo pre nego sto sam krenuo camcem, tako da verovatno nije do goriva, vec do kolicine goriva u cilindrima.
Ima li neko poznat na marini 4.juli u Zemunu ko se bavi motorima? Pade mi na pamet da mozda neko ima tu, pa da iskoristim da malo pogleda motor
Zoran T:
Ili majstor ili sam svoj majstor.Ima tu po keju servisa.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju