E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Bodi za zastitu

<< < (2/3) > >>

Darkobp:
Ajd i da ja kao neko sa auto limarskim iskustvom kazem koju  rec   jh
Prvo Body je naziv proizvodjaca a ne tip premaza

Od tih premaza za zastitu auta svi se svode na dve vrste
Jedan je Kobit i on ti je takoreci najobicniji malo tacniji i razredjeniji ter ilt katran spakovan u lepu metalnu kartusu da moze da se pistoljem za tektiranje i kompresorom  nanosi iskljucivo na patos vozila,znaci on je uvek crn i to je najobicniji ter

Drugi je plastobit,i on se nanosi na bokove auta,to ti je ono cupavo kao spanski zid ako si video na trepnama i bokovima auta,i to je vise neka gumesata i tvrdja masa kad se osusi od kobita.   Njaga ima u raznim bojama,obicno belo,sivo i crno

Tako da neznam sta imas i na sta si mislio,ako imas taj crni Kobit-udri slobodno bez brige

Kobit niti ce se vremnom svrdnjati niti kruniti jer to je najobicniji fini ter,e sad kako ce se ponasati u vodi to ti samo moze reci neko ko je to probao
 114

LSI:
Plastobit i slični premazi obično su na bazi PVCa. Njihova prvenstvena namena je da spreče mehaničko oštećenje donjih površina automobila od udara kamena. Imaju i zaptivnu ulogu ali vrlo malo mogu da doprinesu zaštiti protiv korozije.

petar_kozic:
Isto to za nautiku postoji i zove se terobit. Nije skupo i odlicna je zastita.

Bećar:
Ja sam probao Body 930 . Posle farbanja osnovne i završne uljane boje,dno je šmirglom matirano.
Body je nanešen u dva sloja u razmaku od dva dana.Nakon 15 dana u vodi, počeo je da se guli.



image hosting free

bratsaja:
Uljana boja nije za vodu.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju