E, ovako treba... > Metalni čamci

od virtuale do reale

<< < (37/47) > >>

Zoran T:
Buduci kandidati za UMC i valjda  pilote

Zoran T:

--- Citat: Vuk  02, 08, 2015, 15:50:04 posle podne --- Neka je sa srecom i da se dugo vozite! Brzina ti je sa cetvorkom fantasticna. Ne bi bilo lose da tu tezinu i brzinu ubacite u free!ship i vidite koliko program laze ili ne laze za potrebnu snagu i brzinu. Ja recimo sa yamahom 5 ks na propeleru i elanom gt 402 sam idem 11/h km po stajacoj vodi. Tako da si ti pobedio sa tvojim camcem. Svaka cast!

--- Kraj citata ---


Camac i jeste izasao iz freeshipa.Dve strane ispred je tabela sa otporima Rf  frikcioni ili otpor trenja glatke povrsine( u m2) podvodnog dela (mokra ili oplakivana povrsina) Rr je otpor oblika brodskog korita na osnovu koeficijenata brodske forme(naravno i tezina je tu ukljucena) i Rt im je zbir.Otpori su u njutunima  N.Na pocetku je brzina u kn ili cvorovima (1.82 kmh) i na kraju je snaga u kw.E sad racuna za slanu vodu temp 15c nisam prebacivao na slatku jer nema svrhe fali tu jos otpora(vazduh gravitacija privesci itd)al su ovi najosnovniji a racuna po delftship paternu za sailing jahts.Ujedno se zvinjavam Zakeralu greskom sam mu rekao cruising jahts.Camac je poludeplasmanski sa brzinom korita koju odredjuje  samo duzina  na vl i tu je oko 5-5.5kn sto i tomos 4 odradjuje.Tu je na tabeli crta i odatle camac ima tenziju da se penje na pramcani talas i da izglisira.Ceo freeship je demo program pa mu i neverujem puno za brzinu i kw i vise sluzi za poredjenje sa prototipom al ako bi zarez u kw pomerio za 1 decimalu u virtuali to bi bilo tu negde kad uporedim sa realom.

Zoran T:

--- Citat: dragand  02, 08, 2015, 21:14:40 posle podne ---Gledao sam danas vš čamac uživo u Grockoj dok ste plovili po vetru i super se ponašao. Lepo i izgleda dok plovi. Sa srećom 7645218764198

--- Kraj citata ---


 114 114 114 114 114 114 114...Tu sam eksperimentisao sa elisama i nagibom pente...Jedan dan se dogovaramo i ti da ga vozas a ja da gledam i da snimim sta me interesuje od ovih mojih niko nezna da vozi ili nedaj boze nagne pentu napred nazad a ja iz camca ne vidim 114 114 114 114 114

Zoran T:
Camc se ponasa na vodi slicno jako slicno kao elanova pasara 495 samo sto pristajem uz obalu kao tabanas.Pramac se pokazao super na talasima jest da prska od vetra ali ne ponire tj ne propada kao pasara u talas vec ga veci talasi dizu gore a manje razbije.Talase na pola pramca iako je sa slabim motorom ne oseca tj ne zanosi kao pasara drzi pravac bez korekcije po boku talasi ljuljaju zestoko a bili su danas bas veliki.Talasi po krmi bacaju i zanose pa se tom4 muci
da odrzi pravac treba malo jaci.Poredim s elanom 495 jer sam jos ko dete u osnovnoj skoli maltene svaki vikend split-solta nova elanka  tom4 i vecnost.

Zoran T:
Skinuo sam elisu 160 definitivno tom4 nema obrtaje gusi ga.Stavio neku mislim 120 dobio obrtaje zadrzao brzinu cak i kad malo oduzmem gas da ne mucim motorce treba da probam sa 140 ako nadjem pa na zimu da gadjamo neki motor.Hteo bi da probam i sa 15ks ili bar 10 zivo me zanima kako bi sve to izgledalo.Video klipovi sa talasa od subote i nedelje kad stignu studenti s odmora.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju