E, ovako treba... > Plovila
molim za pomoc i savet
maverick:
Neka kupi desetku ali 2t jača je od 4 t.... lol morao sam...nemoj da se ljutiš stri
Kapetan:
--- Citat: maverick 14, 04, 2015, 23:43:58 posle podne ---Neka kupi desetku ali 2t jača je od 4 t.... lol morao sam...nemoj da se ljutiš stri
--- Kraj citata ---
jeste jaca, ali ja kao sto rekoh imam sve 4t ... i ne zalim za 2t motorima...
LSI:
Много смо писали у овој и у другим темама о разликама у моторима, о њиховим предностима и манама. Много тога је објављено и на интернету. И...?
Остаће то неиспричана прича.
Колико је људи, толико је различитих мишљења.
Оно на шта ви, Деки, треба да се усредсредите јесу следећествари:
Какав чамац желите да имате и колико дуго мислите да ћете се њиме возити?
Чамац за који сте заинтересовани, који год мотор на њега да закачите, тешко да ће пловити брже од десетак километара на сат. То је таква конструкција и то је тако. На таквим чамцима, заиста нема смисла качити снажније моторе од оних са десет коњских снага. Јер, на томе ће профитирати само држава којој ћете платити већи порез на употребу пловних објеката.
А да ли ће мотор бити двотактни или четворотактни?
Десет коњских снага је десет коњских снага, ма из које конструкције да изађу. Разлика постоји у брзини којом се та снага ослободи из мотора - то је оно зашто смо на приказаним снимцима видели како 2Т машина супериорно стартује и одмиче испред 4Т машине. Али обратите пажњу, на свим тим снимцима видите глисере - не ове наше депласманце, равнотабанаше.
А ако сте већ склони томе да купите овакав чамац, шта вам значи брзи старт?
Једно је сигурно, 2Т машина је много бучнија и троши више горива. Уз то, морате да правите смешу, па једном сипате мало више, други пут мало мање. Мирис који се ослобађа сагоревањем смеше није исти као мирис сагоревања бензина.
Да ли сте вични мајсторлуку?
Ако нисте, онда вам је сасвим све једно ако вам се на води угаси 2Т или 4Т мотор. Док не дође неко ко се разуме, бићете беспомоћни.
Ја, по обичају, опет одужио. Али хтео сам да покушам да мало сажмем сва ова наша искуства, размишљања и оно што се у свету зна.
Размислите - шта год урадили, то ће, на крају, ипак бити ваша одлука и последице ћете ви сносити.
Шта год урадили, немојте се кајати. Не можете погрешити - све док се будете возили.
Ако будете на води као многи од нас (укључујући и мене) тек тада вам неће бити важно какав мотор сте купили али цифра коју треба платити за регистрацију биће ту да вас подсећа на тренутак избора.
deki77:
Vecita dilema 4t ili 2t,misljenja su razlicita i podeljena zavisno od iskustva i potreba sta se zeli postici 2t je recimo mazga koja vuce a 4t je konjic koji galopira a nemoze da potegne tako dobro. Licno meni treba za laganu voznju jer na vodi bi da uzivam a ne da se trkam sa nekim,a opet da dovoljno bude jak u slucaju nedaj boze nepredvidjene situacije prilikom nekog nevremena te i ja smatram da je 10ka sasvim uredu jer vece je skuplje a manje moze u nepredvidjenim situacijama da bude neadekvatno,naravno da bude 4t prvo zbog odrzavanja-mislim na mesanje ulja i goriva a i zbog nekih buducih zakona i propisa koji me ne bi iznenadili npr.da zakonom zabrane 2t zbog zagadjena.
LSI sto se kvarova tice tu nema brige ,pa pobogu to mi je profesija,automehanicar sam pa shodno tome ne bi sebi dozvolio da dodjem u situaciju da motor stane na vodi,sve i da se tako nesto desi mislim da bi se lako snaso i otklonio kvar uz adekvatan alat i pribor koji bi bio sastavni deo ladje
spearfisherman:
Onda bi morali da uvedu neku skalu za merenje emisija zagadjenja ili kako vec... jer npr Evinrude E-tec je 2T a ima manje emisije gasova i benzina koji nije sagoreo nego npr neke 4T Honde, Yamahe itd ( ne kazem da je bolji... ali su efikasnost iskoriscenja i nivo savrsene smese vazduha i benzina oko 1:14 sveli na maksimum isplativosti kad su u pitanju dvotaktni motori, naravno smesno deluju oni testovi potapanja izmedju 2T i 4T masina ali dobro, brojni korisnici zadovoljno potvrdjuju.... npr na submaniji imaju samo reci hvale....). Opet potrosnja je veca nego 4T motori ali nema odrzavanja. Ko dosta vremena provodi na vodi taj vozi 4T.... ko ne taj vozi 2T i to je pravilo kojim se ja vodim.... Jer samo nesto sto koristis bar 3-4x mesecno na godisnjem nivou moze da isplati ulaganje koje ti treba da bi imao 4T motor (u startu je skuplji...ali se to isplati kroz utroseno gorivo.... nema smrada dvotaktola, buke itd... a neko bas to voli). Ja npr vozim camac 1-2meseca godisnje i zato je to dvotaktna masina...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju