Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Kupovina plovila i prenos vlasništva

<< < (9/12) > >>

DuleN:
Nista ja nisam promenio stav, nego ti u opste ne umes da citas tudje postove...
Sve OK, nemam ja potrebu da budem u pravu za druge.
Dovoljno mi je da budem u pravu za sebe  6589

sceka:

--- Citat: Zox  25, 04, 2018, 15:05:28 posle podne ---
Члан 11 став 3 Закон о оверавању потписа, рукописа и преписа:
- Изузетно, јавни бележник је дужан да одбије оверавање потписа ако је очигледно:

1) да постоји разлог за изузеће јавног бележника;
2) да поднета исправа садржи правни посао који је забрањен;
3) да поднета исправа садржи правни посао за који је као обавезна прописана форма јавнобележничког записа или
    јавнобележничког потврђивања исправе;
4) да се оверавањем потписа помаже остваривање недозвољених циљева.

--- Kraj citata ---

Nisam pravnik ali evo razloga zasto moraju da traze pored licne karte (pasosa) i druga dokumenta (plovidbena ili saobracajna dozvola) - stavke 2 i 4!!! Kako beleznik (notar) da zna da li sam ja stvarno vlasnik pokretnosti jer ako nisam onda su se stekli uslovi za odbijanje da overi po stavkama 2 i 4.

 hi

DuleN:
E moj Zox,
Kad bi se ja saglasio sa tobom, trebalo bi da se pokakim na ove diplomice koje imam i na vodjenje firmi koje vodim i poslova koje obavljam ... Ne bitno...
Ne bi ja dalje, vec ti napisah da sam ja u pravu za sebe, a ti uzivaj i budi u pravu za sve ostale...
Na zdravlje  114


Bakara:
Nova sezona, nova pitanja.

Ako je plovilu istekla registracija pre par godina, a nije samogradnja nego je fabričko plovilo, da li pri kupovini prvo vlasnik treba da odjavi plovilo pa onda da se sklapa ugovor kod notara?
Ili je ipak varijanta da prvo ide ugovor, pa odjava, pa AMSS i plaćanje poreza..

Ako je neko imao sličnu situaciju, značilo bi mi da čujem.

Pozdrav  hi

LSI:
Ово је случај који треба посматрати из два угла.

Први је купопродајни однос продавца и купца.
Продавац продаје, а купац купује, пловило у виђеном и затеченом стању.
То с капетанијом нема везе.

Други је усаглашеност са прописима који регулишу област поседовања и употребе пловила. У овом делу пита се капетанија.
И у том делу, по правилу искрсну неки проблеми. Да ли је пловило надограђивано, продужавано, да ли је вађен мотор...?

Пре свега, пловило коме је регистрација истекла пре више година подлеже обавези одјављивања од стране продавца и претходног техничког прегледа ради поновног "првог" уписа у уписник.

Уроше, ја увек купцима саветујем да с продавцем договоре цену пловила и да продавцима надокнаде трошкове "сређивања администрације".

Зашто уживање у куповини новог (макар било и половно) пловила да почне главобољама због тога што претходни власник није поштовао прописе?
Нека продавац реши с капетанијом проблеме око поновне регистрације, па онда нека регистровано пловило одјави и омогући пренос на купца.

Вама, као купцу, требало би да је све једно да ли ћете пловило платити мање при куповини а имати накнадне трошкове при регистрацији или ћете продавцу платити нешто више али без административних перипетија накнадно.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju