E, ovako treba... > Plovila
Jeftino u NL
Alexa:
--- Citat: mladjo 22, 11, 2015, 10:44:26 pre podne ---Da li ste Vi bili u Svedskoj i videli ta ili takva plovila.
--- Kraj citata ---
Nisam Mladjo, to je moj utisak na osnovu dosta kontakata i bezbroj fotografija i opisa koje sam do sada dobio. Pored toga, imam i dosta prijatelja tamo u raznim gradovima, neki od njih su upuceni u nautiku tako da i sa te strane dobijam informacije. Nista ne tvrdim 100 %, samo sam hteo da kazem da je zbog strukture plovila u smislu materijala od kojih su izradjeni, logicno da su ponuda i izbor veci nego npr u Holandiji. Obrnuto, u Holandiji je daleko veca ponuda plovila izradjenih od celika. I na kraju, da ne bude zabune, u ovoj temi ja govorim iskljucivo o jeftinim plovilima, red velicine do 10 h eura + -.
Alexa:
Bas jutros mi je stigla ponuda za "Albin 25 de lux" 1977.g. (poslednja serija), sa motorom "Volvo MD 2040" iz 2005.g. sa 500 radnih sati, propeler sa 4 kraka, plexiglas krov, novom tendom, solarnim panelo, invertorom, novim akumulatorima, vebasto grejanjem, klimom, novim rezervoarima za vodu i gorivo, novom instalacijom za 12 i 220 V, elektricnim vitlom za sidro na krmi, elektricnim WC-om, i td. Da ne nabrajam, evo kopiracu spisak opreme ovde:
Lite om båten:
Namn: Viktoria
Hemma hamn: Stockholm
Båten är en Albin 25 DL från 1977.
Motor: Volvo Penta 2040 från år 2005, har ca 500 gångtimmar
Propeller med 4 blad för extra bra grepp i vattnet
Skatraknuta Aquadrive (minskar vibrationer i båten från motorn)
Plexiglas soltak med lucka över förarplats
Ljust kapell från 2013
Solceller för att ladda batterierna
Batteriladdare för att koppla in landelektricitet
Dieseltank på 90 liter
Kylskåp
Toalett med el-spolning och septiktank.
Färskvattentank (dricksvatten)
Sjövattenpump
Lanternor (nattljus)
Varmvattenberedare
Kök med två lågor (spritkök från år 2014)
Eberspräscher värmare (dieselvärmare för att få värme i båten både vid gång och i hamn)
Gångvärme (värmeväxlare för att få värme vid gång)
Ankare med lina på rulle på badbryggan
Gramin GPSPlotter 182C
Kompass
Silva lod (djupmätare) och hastighetsmätare
Vinter täckställning stadig rörkonstruktion på däck med presseningar som tak
Fendrar
Bergskilar
Tampar
Båten är i bra bruksskick.
Renoveringar jag gjort:
* Nya dynor 2015, nästa oanvända! (14.000 kr )
* Målat om i förpiken (hytten fram) 2014
* Ny spis 2014 (1500 kr)
* Bytt ut el-systemet till startmotorn till 50mm2 kablar och nytt AGM start batteri 2015 (3.000 kr)
* Bytt styr och gas-vajer, samt Installerat avgasraiser 2014 (ca 10.000 kr)
* Ny/renoverad Aquadrive 2015 (9.000 kr)
* Årlig service av motor med oljebyte och filterbyte
Cena je 115.000 sek sa mogucnoscu da se pregovara, to znaci cca 10000 eura. Nije jeftino ali nije ni lose.
Alexa:
Ovo je camac koji sam, izmdju ostalih, gledao. Radi se o plovilu iz 1972.g. duzine 6,70 i sirine 2,35 sa dizel motorom 32 ks, pogon je osovinski vod, dve kabine. U oglasu pise da su stavljene nove presvlake i tepisi, od opreme ima radar, elektricni far sa daljinskim pomeranjem, auto pilot. Uz camac ide i prikolica za zimsko skladistenje. Cena u oglasu je 5500 chf ali sam uspeo da u pregovorima spustim na 3900 chf odnosno cca 3600 eura. Cena prevoza (kod mene) je 1500 eura, carina i porez - mozete sami da izracunate. Camac se nalazi u Svajcarskoj. Ako je nekome interesantno, neka me kontaktira da mu dam kontakte pa ako uspe da jos malo obori cenu ok
Ovo sto ja postignem u pregovorima ne naplacujem ali racunam da ce jedno prolecno jagnje biti ok
Sto se tice nabavke camca za mene, ocekujem da cu ovih dana privesti kraju pregovore sa Svedjanima za jedno plovilo ali, o tome cu vas detaljno obavestiti ako dodje do realizacije.
Ovde cu vam ustupiti na uvid sve sto sam u medjuvremenu selektovao i kontaktirao za sebe pa mozda nekome bude od koristi.
zankiki:
Znam dok sam gledao da takvih 6-7 metara u Holandiji ima koliko hoćeš, a 8-9 metara već možeš na prste da nabrojiš, ne znam zašto.
Alexa:
Ima ih ali je problem sto plovila preko 7-7,5 met. imaju i adekvatnu sirinu koja prelazi 2,5 m sto je standard za transport i tako i cena bude podnosljiva. Sve preko 2,55 m zahteva pratnju a to znacajno poskupljuje celu pricu. Kada su u pitanju plovila koja vrede 50 i vise h eura to moze da se ukalkulise a za ova koja mi gledamo (ispod 10 h) ispadne da prevoz treba da kosta koliko i plovilo. Jedino vodom je cena ok ali to opet ima svoje rizike u smislu da za te pare nemozes da ocekujes 100 % sigurno plovilo za toliki i takav put.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju