E, ovako treba... > Plovila

Jeftino u NL

<< < (56/91) > >>

Alexa:
http://www.tutti.ch/saint-gall/vehicules/bateaux-accessoires/offres/motorboot-mit-bodenseezulassung_8293330.htm

http://auto.ricardo.ch/andere-fahrzeuge/boote/slp14/?SSL=ON

Evo ti, malo gledaj Svajcarsku pa ako sta nadjes, javi se za prevoz. Ovo je moj oglas:


https://www.kupujemprodajem.com/Prevoz-plovila-27073212-oglas.htm?filter_id=

MiletaStamat:
Hvala na linkovima, ako ništa drugo makar da vidim šta sve ima. Mislio sam Švajcarska pošto je malo bliže i ima dosta jezera te stoga verovatno i dosta plovila. Mene ne zanima jedrilica već nekli čamac sa konfornom kabinom do 6 ili 7 metara dužine sa kojim bi mogao i odmor da provedem na reci :) . Za sada ću da guram moju Vodičanku sa tomosom 4 :)  Ako uspem da skrpim u narednim mesecima za neku jamahu ili neku drugu pentu jačine do  9.9 KS, BIĆE DOBRO. Uvek sam gladan učenja od vas starih i iskusnih nautičara, tako da vas rado pratim na foprumu. Odlični ste, dobronamerni i uvek sa pravim savetima.

Alexa:
Vrati se malo unazad na ovoj temi ces naci linkove za Holandiju, Dansku i Svedsku. Holandija ima vise celicnih plovila u ponudi, Svedska obrnuto, uglavnom je plastika. Svedska isto ima dosta jezera tako da se mogu kupiti camci koji su korisceni u slatkoj ili blago slanoj vodi. Svajcarska je cca 1300 km (1300 eura), Danska cca 2000 a Svedska cca 2500. Za prelazak u Dansku se placa feribot a iz Danske u Svedsku most Oresund. Lako je iskalkulisati. Takodje treba znati da se u Svedskoj certifikat o neupisanosti broda placa 3500 SEK (350 eura). U Holandiji je to 25 eura.

Alexa:
Da ne zatvaramo ovu temu, jeste da je i naslov malo neprikladan jer smo prosirili i na druga trzista ali, bitno je da je odrzimo aktivnom kako bi svako ko ima nesto interesantno dodao i na taj nacin eventualno pomogao ostalima da planiraju i realizuju nabavku svog plovila.
Vec sam u nekom od prethodnih postova rekao da sam svoju pretragu prosirio na skandinavske zemlje (prvenstveno Svedsku) jer je tamo ponuda plasticnih plovila obrnuto proporcionalna u odnosu na Holandiju gde su vise zastupljeni "celicnjaci". Cene su sarene ali, ima za svaciji ukus i dzep. Jedino su troskovi transporta veci sto je razumljivo s`obzirom da mora da se predje preko mora sto,  naravno, kosta. Imam utisak da je kvalitet koji se dobije za te pare jako korektan. Sto se administracije tice, situacija je slicna kao u Holandiji, sva plovila koja su kraca od 12 met. i uza od 4 met. se kategorisu kao camci i kao takvi ne podlezu registraciji niti mogu biti optereceni hipotekom. Potrebno je samo izvaditi dokumenat da camac nije upisan u registar sto u formi potvrde da upis nije potreban ne kosta nista a ako se zeli potvrda da konkretan camac nije upisan, placa se taksa od 3500 SEK (350 eura). Karta za trajekt Rostock-Gedser je oko 180 eura u jednom pravcu a prolazak kroz tunel-most Oresund, oko 100 eura, takodje u jednom smeru. Cene se odnose na kombi i prikolicu. Eto, to je nesto sto smatram da ce biti zanimljivo za razmatranje, troskovi se mogu priblizno predvideti pa, ako neko razmislja u tom pravcu, ima parametre za kalkulisanje. Voleo bih da jos neko doda svoja razmisljanja ili saznanja o nekim drugim mogucnostima i destinacijama za nabavku, da o tome pricamo pa neka svako izvuce zakljucke za sebe.
Od mene je sve ovo u najboljoj nameri, znam da dosta ljudi razmislja o eventualnoj nabavci svog plovila na ovaj nacin, neki me i zovu telefonom i pitaju pa mislim da je najcelishodnije da ovde ostavljamo svoje komentare i razmisljanja kako bi sto vise ljudi moglo da upotpuni svoja saznanja i eventualno ostvari svoj san  114

mladjo:
Da li ste Vi bili u Svedskoj i videli ta ili takva plovila.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju