Ne bih da skrećem sa teme ali bih od srca preporučio nabavku očuvanog Tomos 4 motora.
Kupovinom Yamahe za 500-600 e dobijaš sumnjiv polovni motor star minimum 15 godina a samim tim si osuđen na "ovlašćene majstore".Odmah da se ispravim,ni Tomos nije mlađi ali te delovi i popravka mnogo manje koštaju.
Uz osnovni alat ne možeš ostati u kvaru na vodi a ako si vešt i voljan ,možeš raditi i "komplikovanije" zahvate kao što su pred paljenje i zazor plarina, na samoj vodi.
Jednostavan za održavanje i ima delova za njega.Bukvalno sam možeš zameniti klip,karike,klipnjaču,ležaj radilice
Mene služi već 22 godine i sve popravke sam sam radio čitajući savete sa
http://www.tomos-riders.com/tomos-vanbrodski-motori/?PHPSESSID=388016c811087a1a3c90fdc646e99c47i nabavljajući delove u radnjama ili
http://www.motobikeshop.rs/program/vanbrodski_08.aspxAli...
Tomos 4 nema 4ks na elisi kao yamaha ili honda.Japanac je posle klipa,klipnjače,radilice,kardana,zupčanika,ležajeva izračunao 4 ks na elisi.A tomos 4 ks ima na papiru tj.u proračunu zapremine cilinda....
To se može primetiti u uporednoj vožnji pored Japanske četvorke.
Za taj čamac ti ne treba bolji,teži,skuplji,komplikovaniji motor od očuvanog Tomosa
Ajd' u zdravlje