Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
Zdravo!
ПЕЦОВ:
добро дошао.леп чамац,богами.штета што нема нека слика одозго?није ни битно,за сад мислим да могу само да гледам и да се дивим.но ипак да се усудим да питам-која би цена била,модела еден 960?офарбан и застакљен.гледао сам на сајту ал не пише
поздрав 4587 a0335 25648
Arsa:
Šta reći?
Svaka čast. Brod je kao bonbona. Sa ovim prozorima biće ok. hi
Sviđa mi se što ima vratanca za izlaz na platformu. Nije mi baš jasno sa slika kako je rešena komunikacija između kabine , odnosno mesta gde je kormilo i pramca broda.
Moja sugestija je da se na bočnim stranama broda postave retrovizori kao na kolima. To u mnogome poboljšava preglednost pri vožnji, posebno kad je sedište visoko postavljeno da bi se imao bolji pregled prostora ispred i oko broda.
Ne znam koju cenu ste odredili za brod. To će svakako zavisiti i od opreme koja se ugrađuje, ali na našem tržišu ne očekujte neki bum. Treba početi sa najavama na nekim stranim sajtovima, pa kad ovaj (ako se ne varam, prvi) bude gotov, organizovati test vožnje sa domaćim i stranim stručnim licima. Te rezultate prezentirati, bez ulepšavanja, pa onda pratiti reakciju tržišta.
Lepo je zamišljen cilj, ali se mora misliti i o putu do njega.
Tačno proceniti svoje mogućnosti. Koliko brodova godišnje je moguće izbaciti u stalnom kvalitetu, prema tome raditi i kampanju. Šta vam vredi da neko naruči i 10 brodova ako nemate radnu snagu i ne možete garantovati za kvalitet izrade.
Sad sam baš počeo da se ponašam kao otvoren prozor, ali povuklo me je nešto.
Stvarno se slažem sa onima koji misle da ovo može postati dobra priča.
djdjsasa:
HVala svima !!!
Planirao sam da cena bude oko 22.000.- eura.
za taj novac bi se pored trupa koji je na slikama, dobilo sve ono sto je, po mom misljejnu, brodogradjevno vazno na brodu a obuhvata: 2 tanka goriva i 2 tanka vode svaki sa revizijama, oslonce motora, odrivnu plocu- statvena cev sa lezajevima-sve iscentrirano i spremno za ugradnju motora, mehanika kormilarskog uredjaja sa kormilom i poklopci. Peskiran i zasticen epoksi prajmerom.
Sa papirima od CE sertifikata za registraciju.
Tako bi brod bio sa aspekta brodogradnje zaokruzen a dalje opremanje bi se odvijalo prema zelji brodovlasnika.
Zastakljivanje je moguce na nekoliko nacina, alu-ramovima, profilisanom gumom, inox ramovima.
Trewnutni fokus nam je na modelu 1190 koji, eno ga, tamo, u delovima place i kuka da se konacno slozi i zavari. Opremanje i jednog i drugog ce onda teci paralelno.
Nas krajnji cilj je 10 brodova godisnje i to od sva tri tipa 960, 1190 i 1390 i mislimo da koriscenjem naprednih tehnika mozemo to ostvariti. Naravno da bi deo brodova pokusali da prodamo u inostranstvu pa, ako neko ima neki kontakt ... ili zeli da se ukljuci u celu pricu na neki nacin ... kontakte imate.
Pozdrav svima!
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju