Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...
Kako mašinski inženjer da ode na brod
milan.scepanovic:
uh..surova istina nutss
Bojane hvala ti mnogo na odgovoru, ovo mi mnogo znači, zapravo ovo je sve što mi je trebalo da znam, iskustvo nekoga ko je bio u sličnoj situaciji. Sudeći po svemu ovome i ja mislim da je ipak najbolje na brodomašinstvo u Kotoru razliku ispita polagati, ako još ostanem pri ovoj opciji, imam nekih dvadesetak ispita.
Za malo da bacim 2000 e eek
Više puta sam razmišljao da idem za inostranstvo, imam neke rodbine u Njemačkoj i Kanadi, ali brod mi se činio kao najjednostavnija opcija.
Po diplomi sam diplomirani inženjer, jer je ispalo nekako da sam završio kao zadnja generacija u prelazu na Bolonju king ali ne mogu na magistarske, samo na master
Javiću ti se na mail
sceka:
Kolega, posto sam starija generacija, ne razumem se bas u tu Bolonju ali ako si ti diplomirao na Masinskom fakultetu, nakon odslusanih 9+1 semestara, ja ti od srca predlazem nauci nemacki jezik pa lepo u Nemacku, tamo traze masinske inzenjere. Nemacka privreda, pogotovo masinska struka je jos uvek u usponu (sada znatno manjem ali ipak usponu) i sva je prilika da ces relativno lako naci posao.
Proveri jos jer sa stupanjem na snagu ovog sporazuma sa EU ima nesto i o migraciji radne snage. Ne znam nista konkretnije ali se ti raspitaj.
Puno srece od kolege termicara.
nijah:
Sa 23 zavrsiti Masinski fakultet u beogradu, koji traje 5 godina je ja mislim skoro pa sigurno nemoguce.
Mozda je nesporazum u tome sto sad po toj Bolonji su uvedeni neki drugi nazivi za isto obrazovanje od ranije pa to lepse zvuci.
Kapetan:
--- Citat: nijah 30, 08, 2013, 21:42:40 posle podne ---Sa 23 zavrsiti Masinski fakultet u beogradu, koji traje 5 godina je ja mislim skoro pa sigurno nemoguce.
--- Kraj citata ---
ko uci zavrsice, ko ne uci i nece...ja sam ocistio dve godine za jednu i po .... a onda glumice, ovo ono i tek posle 5-6 godina diplomirao jer mi je nesto trebala diploma...
sceka: