Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...
Kako mašinski inženjer da ode na brod
milan.scepanovic:
Pozdrav svima,
Po struci sam diplomirani inženjer mašinstva i imam 25 god, već sam dvije godine bez posla na kopnu. Sada ozbiljno razmišljam da idem na more, na kruzer, na trgovački brod, nebitno samo da odem. 25648
Malo sam se raspitivao kako mogu otići, znam da mi trebaju certifikati da se ukrcam, onda moram ploviti kao kadet godinu dana pa tek onda kao treći oficir.
Ljudi su me uputili na srednju pomorsku školu u Kotoru koja nudi kurs za kadeta brodomašinske struke u trajanju od 6 mjeseci, cijena je 2000 e. Da li je ovo jedino rješenje? tamburanje
Da li neko zna gdje u Crnoj Gori mogu dobiti sertifikate da se ukrcam? Gdje se vrši obuka i koliko traje?
Koji sertifikati su mi potrebni ? Znam za d2, tanker safety, heli training
sha
Hvala unaprijed
114
Kapetan:
Bojan je prosao ceo taj put ... evo ga njegov FB kontakt pa ga kontaktiraj
https://www.facebook.com/bojan.djurdjevic.16?fref=ts
milan.scepanovic:
Koji sam ja maler, taman kad FB treba za nešto, ja imam samo obrisan profil tamburanje kazna
Ako se ne javi niko reaktiviraću ga opet, pa ću probati
Hvala u svakom slučaju
Bojan Djurdjevic:
Ako si resio tim putem, evo nekoliko hintova:
- to preko srednje pomorske u Kotoru je najbrzi put, ali imaj na umu da ozbiljnije kompanije traze Visu Pomosrku skolu od CG drzavljana ili svakako Brodomasinski smer sa pomorskog fakulteta u Kotoru ... tako bi mogao da ispolazes razliku ispita izmedju tvog smera i ovoga sto se trazi u Kotoru, najbolje sidji dole pa se raspitaj ... to bi sigurno potrajalo 2 kalendarske godine, a jedna je oko 500 eura skolarine. Ako udjes na budzet, ne placas nista, ako imas prosek preko 8.00 onda mozes i brze to zavrsavat, 2 godine za godinu, tako je bilo kad sam ja studirao Nautiku tamo ...