Autor Tema: Brodski auspuh (lonac)  (Pročitano 6878 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Brodski auspuh (lonac)
« poslato: 19, 05, 2010, 22:58:01 posle podne »
Prijatelj me zamolio da se raspitam oko ugradnje lonca za smanjenje buke izduva,
pronašao sam nešto ovako http://www.motomarine.it/popup.asp?codiceProdotto=5003450&Desc=Watermufflock%2040/45/50
Predpostavljam da je ovo univerzalno i da paše na mnoge motore. Njegov je marinizirani motor od kombajna :) i ima zatvoreni sistem hladjenja, ne uzima vodu iz reke pa ne znam jel ovakav prigušivač pogodan s obzorom da ga voda neće hladiti (ako mu je uopšte potrebno hladjenje) da ne izgori  :scare:
Ako ovaj model nije pogodan molio bih preporuku koji da se kupi. Hvala

Van mreže ronac

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 919
  • Pol: Muškarac
  • Vucedolski vuk
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #1 poslato: 20, 05, 2010, 00:09:56 pre podne »
Ako je mariniziran onda hladi motor,izduvnu granu i ulje,samo sto to radi preko izmenjivaca toplote.To znaci da koristi vodu iz reke (okolne,reka,more,jezero) I jos moze da ima oplatno hladjenje,gde mu je reka izmenjivac sto znaci da stvarno nema hladjenje auspuha tada moze da se upotrebi svaki auspuh.A ako je slucaj marinizacije onda odgovara ovaj o kom je rec. :good:
Lisica je najmudrija životinja, ali je njenih koža najviše na prodaju!

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #2 poslato: 20, 05, 2010, 00:10:41 pre podne »
Mislim da su postaljene cevi po dnu korita (veća dužina ali ne znam koja) koje se hlade u kontaktu sa hladnim limom. Prosto i jednostavno, nasut antifriz i nema potrebe za ispuštanjem vode iz sistema za hladjenje. Ima par brodića koji su uradjeni na taj princip. Inače kad su radjeni, radjeni su u brodogradilistu, oba.
Znači da pokuša sa običnim auspuhom? Moglo bi tu da se odradi hladjene auspuha svezom vodom al to zahteva pumpu pa prepravke pa... svašta

Van mreže ronac

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 919
  • Pol: Muškarac
  • Vucedolski vuk
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #3 poslato: 20, 05, 2010, 01:03:27 pre podne »
Zahteva drugu (mariniziranu) granu auspuha i impelersku pumpu. To nije neka komplikacija. Velika šteta je ako zbog visoke temperature motor ili brod budu oštećeni. Auspuh bez hladjenja može da nabije i 500 stepeni. Čak i da se usija bliže glavi motora. Tu je gorivo, topivi delovi...
Ta temperatura se prenosi na ostale delove motora...
Ako je sve radjeno u brodogradilištu verovatno je sve to rešeno na neki način. Zašto hoće da ugradjuje dodatni auspuh?

Dule i kod oplatnog hladjenja se hladi izduvna grana , tako da fakticki izlaze samo ohladjeni izduvni gasovi bez vode,barem je tako kod mog prijatelja iz N.S.
Lisica je najmudrija životinja, ali je njenih koža najviše na prodaju!

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #4 poslato: 20, 05, 2010, 01:34:46 pre podne »
Bučan je, mislim da cev ide direktno iz motora napolje. Meni ne smeta taman stvara utisak broda, a njemu, pošto je svaki dan tamo, predpostavljam sa smeta. Brod je završen 2004 i do sada nema problema sa pregrevanjem i topivim delovima. Ma videćemo koliko ima mesta oko motora pa da pokuša sa običnim auspuhom.

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #5 poslato: 21, 05, 2010, 02:52:04 pre podne »
I za ovaj sistem hlađenja je potrebna voda iz reke/mora, hladi izduvnu granu i izlazi sa izduvnim gasovima. Time se rešava i buka i hlađenje izduvnih gasova.

Van mreže bungee

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • A pirate's life for me...
    • Achilles
  • Brod tip: Fjord Queen 24
  • Marina: Gradska marina
  • Veličina: 7.5 m
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #6 poslato: 17, 08, 2013, 13:31:06 posle podne »
Malo je bajata tema al ipak da pitam pa mozda neko i odgovori. Kakva je situacija sa hladjenjem izduvne grane kada je u pitanju motor sa turbinom? Da li bi se islo onda na pravljenje nove grane sa prolazima za vodu koja je hladi pa tek posle turbine napraviti labudov vrat i uliti vodu u izduv?
Ko nije plovio, ko nije brodio, ko se od orkanskih talasa skrivao,
taj kao da se upola rodio i kao da je upola živeo.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #7 poslato: 18, 08, 2013, 11:24:35 pre podne »
koji motor je u pitanju ako je mechka mozes pogledati temu " marinizacija mercedesovog motora" nas forumas StVlada je napravio kompletan rashladni sistem sa hladjenjem grane i ulja za merdzu 300 td pa mozes njega kontaktirati a ja ti eventualno mogu pokazati marinizaciju na svom brodu ali je u pitanju meckin 250 d bez turba
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže bungee

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • A pirate's life for me...
    • Achilles
  • Brod tip: Fjord Queen 24
  • Marina: Gradska marina
  • Veličina: 7.5 m
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #8 poslato: 19, 08, 2013, 08:58:18 pre podne »
mislio sam mozda da probam sa nekim  vw 1.9td, cini mi se da je to ok za marinizirati, bice uvek delova itd.... jedino sto sam ja mislio neki od 81KW (pasat b5 ili tako nesto) a oni imaju kompjutere itd... nije prost kao 1.9td od golfa 3 koji je nazalost 70ak KW, al valjda nece biti problema ni sa tim kompjuterima... hvala na odgovoru i ponudi da pogledam, u principu ostatak marinizacije nije nikakav problem interesovao me samo ovaj deo oko turbine...
Ko nije plovio, ko nije brodio, ko se od orkanskih talasa skrivao,
taj kao da se upola rodio i kao da je upola živeo.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #9 poslato: 19, 08, 2013, 09:54:41 pre podne »
Kada sam se odlucivao za motor koji marinizirati bila je dilema izmdju VW 1,9 tdi i mercedesa.Izabrao sam mecku zbog vise razloga:
-jaci motor
-trosi D2 koji mozes lakse da nadjes na vodi
-nema kompijuter( kod tdi-a moras da mu pravis lazne podatke)
-izdrzljiviji
-jednostavan i nije skup za odrzavanje
jedina mana mercedesa veliki gabariti i tezina

kod mene kroz turbinu prolazi motorno ulje(fabricki sistem)a ulje se hladi recnom vodom kroz izmenjivac toplote koji ujedno hladi i antifriz.

Van mreže bungee

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • A pirate's life for me...
    • Achilles
  • Brod tip: Fjord Queen 24
  • Marina: Gradska marina
  • Veličina: 7.5 m
Odg: Brodski auspuh (lonac)
« Odgovor #10 poslato: 20, 08, 2013, 09:09:19 pre podne »
Ne znam na koliko se mecka vrti, ali VW se vrti do nekih otprilike 4500 obrtaja max sto odgovara obrtajima originalnog motora koji je isao sa Z nogom sa kojom sam ja mislio da uparim VW motor, sa tim sto je naravno originalni motor od 200hp OMC matori benzinac, pa mi ne odgovara iz ociglednih razloga  jh... a cini mi se da bi jedan takav dizel resio stvar obzirom da bi gurao gliser bez kabine 6mx2m...
Ko nije plovio, ko nije brodio, ko se od orkanskih talasa skrivao,
taj kao da se upola rodio i kao da je upola živeo.