E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
Cime je najbolje zalepiti bocnu gumu na brodicu
Sci:
E ovo su pravi odgovori, hvla najlepse na trudu. Probacu da nadjem nesto od tih lepkova, jer mi ni fabricki nisu bile zakovice, pa to ne bih menjao. Pozdzdrav k5 thumbup
Jason:
Bolje nemoj da lepis. Tu se skuplja prljavstina, vlaga, treba da dise i da mozes da pridjes ispod gume da ocistis, a i da proveris da nije spoj dve plastike ispucao. To je mozda i naj osetljiviji deo na plasticnom camcu. Samo zategni gumu (ne puno da zimi nebi pukla) i stavi jedan U profil na spoju...
maverick:
Kolega je dobro pojasnio...spoj korita i nadgradnje je najosjetljiviji na plaswticnom camcu...najbolje rijesi nekim inox obujmicama da mozes kasnije imati pristup...inace ljepilo za šoferšajbne je sasvim ok za takve stvari a kosta oko desetak eura ako bas zelis lijepiti
Sci:
Danas sam upalio Yamahu 8ks, bukvalno sam zaverglao tri puta posle kojeg sam hteo da je otvorim, cistim smirglom svecice, sredjujem karburator itd, itd, ali ona bas tog treceg puta upali kao minaaaa kgk h44. Iskreno nisam ni promil ocekivao da ce upaliti posle skoro godinu dana, vukao sam tek reda radi, da se malo razmrda. Posle toga je palila iz prve, Yamaha je to jh hi. Sutra idem u prvu voznjicu motorom, pa cu da nakalemim i jedra, pa ce se vozimo ako bude neki vetric... sail.
Sto se tice gume ona ide oko celog camca i ne znam kako bi je drzao U profil na spoju? Tacno je da je to osetljivo i da je dobro imati stalni pristup tom delu, jedino da se busi i guma i plastika pa da se nadju te obujmice....nemam pojma, videcu sta mi je ciniti...
LSI:
Sci, niste mi odgovorili na mejl koji sam vam poslao danas pa ne znam da li ste ga uopšte videli.
Za slučaj da ga niste dobili, ponoviću samo jedan deo koji, verujem, može da bude koristan i drugima.
Dakle, ako se odlučite za lepljenje, koji god lepak da uzmete, izuzetno je važno da dobro očistite površine koje lepite. Kako plastični bok tako i nalegajuću površinu gume.
Ukoliko to ne uradite kako treba, ni jedan lepak neće biti od koristi.
Površine treba dobro očistiti mehanički (finom šmirglom) i dobro odmastiti. Tek posle toga treba naneti lepak - često se lepak nanosi na obe površine i često je potrebno ostaviti izvesno vreme da lepak "odreaguje" pa tek onda pritisnuti gumu uz bok. Dobro je pritisnuti spoj čitavom dužinom nekim stegama i ostaviti izvesno vreme.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju