Nautika opšta... > Nemar i bahatost na vodi

Situacija na lidu

<< < (2/6) > >>

11zodiac11:
Naravno da je reka svacija, da su skuteri i gliseri za brzu plovidbu, ali ako "nauticari" ljubitelji vode i ciste prirode, sidre camce deset metara od svoje marine i na povrsini trenutnog prostora za kupace na Lidu od cca isto tolike, pustaju ulje, gorivo a cini mi se i struju iz matice reke teraju ka deci plivacima ali to je vec hidrometrija gde sam laik pa je mozda i vise subjektivno mislj. moje konkretno zapazanje i negodovanje: na ratno ostrvo zabranjeno je unosenje alkohola, drugih zivtinjskih vrsta ... a kamoli pranje korita metar od kupaca(cetkicom za nokte ja vid`o!), a tek ispustanje ulja i pranje penti. Svasta jos pise na ovecoj tabli na obali ostrva a sto se tice gosn barbinog komentara da nema znaka, pa mozda taj sto je sastavljao sadrzaj ogranicenja na navedenoj tabli upozorenja znajuci da u sirem okruzenju samo jos na R ostrvu obitava Kormoran (to je onaj sto dugo roni i uvek izvuce ribu iz mutnog Dunava) nije ni slutio da ce bas tu neko vezivati ladje pa nije postavio zabrana sidrenja. Posto je ovo forum gde se jadamo i kritikujemo lose pojave a ne nekog mrzimo sto ima skuter zato i trosimo vreme kuckajuci, a policija i nadlezne kom. sluzbe treba kontaktirati.

11zodiac11: