E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija automobilskih motora
giganova:
Mezija dobro dosao .
Sta si radio sa 240d,i usta ga ugradjujes,imas kakvih slika?
Mezija:
Vazdusar nisam ugradio u brod tako da neznam da li je moguce smanjiti buku mada najveca buka dolazi iz izduva ovaj koji sam video imao je kratak auspuh,mozda bi tu nesto moglo da se uradi ali ostaje problem sa toplotom morao bi da se zadihtuje i zbog buke i vrucine u kabini mislim da auspuh moze da se zagreje i do 300 stepeni.Sa jedne stane treba ga dobro izolovati a sa druge obezbediti dobro provetravanje.
240 d sam ugradio u metalni camac sa dve kabine 7,5 m mozda je malo veci nego sto treba ali...
slike su bile do pre neki dan u oglasima ali sam odustao od prodaje,poslacu nove kad jos nesto zavrsim.
Admiral:
mozda bi bilo dobro auspuh hladiti vodom, uz pomoc neke mini pumpe.
Plus izolacija, plus ventilacija.
Mene takodje interesuje marinizacija mercedesovog motora. Onog sa 190. 2000 kubika oko 100konja. Benzinac
Mezija:
ja sam pre za dizela,neznam na kojim obrtajima je najveci obrtni momenat kod benzinca ali je verovatno negde oko 3500 obrtaja kod dizela je na 2300 obrtaja tako da on radi
na malom gasu, dobro za potrosnju ne pregreva se pogotovo kad duze radi i naravno zbog buke.
Admiral:
jeste i dizel je bezbedniji, ali vec imam motor. Mozda ide i na plin.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju