E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (55/60) > >>

Vuk:
Hoce li biti konkretnih slika ugradnje motora?

zankiki:
Čovek je lepo napisao da sa radima kreće za mesec dana... A to je bilo pre 20-ak dana...

Djmicko:
To na slici je samo ideja kako bi trebalo da izgleda. Svakako ide gumena prirubnica i štift.Bolje rešenje za kvačilo i kočnicu je alnaser sa zubčanikom zamajca l dva ekscentra(kačim sliku) čiji bi se polozaj kontrolisao prekidačima bilo mehaničkim ili induktivnim.Što se agregata tiče njega sam testirao sa 6 kw ali to je bio omski otpor. Kod induktivnog može doći do problema pa ukoliko ne startuje preko veze zvezda trougao preostaje samo frekfentni regularor.Za elektromotor kupio sam čizmu evinrude od 33 ks zbog veće elise i manjem broju obrtaja(oko 1400 ob/min.) Pasat koji sam kupio je sa motorom od 40 kw.To je inače motor audija 80 i u super je stanju.Za osovinski vod koristiću hidraulićni klip sa slike.Sve što budem radio biće propraćeno slikama i svaki savet mi je dobrodošao.

Djmicko:
Klip

zankiki:

--- Citat: drug_igrutin  29, 04, 2016, 20:29:51 posle podne ---Druze, ako imas viska vremena sa kojim nezanas sta ces, plan je odlican

A ako sve to radis da bi plovio, onda si u ozbiljnom problemu.
Nakon 8 godina iskustva sa  raznim budzenjima, mogu ti reci da zalim sto nisam uzeo tabanas za 200-300 evra sa T4 motorom i da se naplovim i napecam ko covek, tacnije ko ljudi posto i burazer ucestvuje u poduhvatu.

Ne bih da nesto demoralizujem, samo te prijateljski savetuje neko  ko i dalje budzi, a ne plovi...

--- Kraj citata ---

Samo još jednom da citiram kolegu, mislim da je 100% u pravu  sajkaca sajkaca sajkaca

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju