E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (28/60) > >>

Zoran:

       Mezija taj sistem sa cevlju oko kobilice strašno vole englezi.Izuzetno je dobar.

       Ajde kad sam več u temi,kako rešavate buku auspuha.

Mezija:
Pa voda koja hladi auspuh dosta smanji buku a ja cu probati da uglavim jedan mali lonac,
iovako moram da stavim onu pletenicu zbog vibracija .Postavicu je izmedju izmenjivaca i dela gde se voda i izduv spajaju,

Kad zavrsim postvicu slike.

stvlada:
Danas mi je covek doneo motor od mercedesa 240D kojem radi marinizaciju da zavarim deo zvona menjaca za kuciste kopce.Objasnio mi je zanimljiv nacin hladjenja motora.Posto taj motor ima vakum na njegovo mesto ce postaviti pumpu ili impeler da povlaci vodu iz reke a standardnu pumpu da vrti vodu iz motora kroz izmenjivac.Inace motor ima 66 ks i gurace neki deplasmanac.

djedaj:
Motor od Mercedesa 123 (Dizel) je jako robustan i dobar ali isto tako stvara i velike vibracije a  broj obrtaja
je  oko 3.000 tako da je ,,podobniji,, za kopče i osovinski vod a ako motor kopčate na Z-nogu koja je u pravilu namijenjena benzincima  onda je idealan izbor motor iz mercedesa 124 (Dizel) a pogotovo 300d šestak koji je uravnotežen i pravi malo vibracija maltene ko benzinac a snaga mu je 115 ks. Ja svoje dvije
300-jke dignem do 4.900 obrtaja bez  ikakvih problema i na punom gasu trošim oko 25 litara na sat pri brzini (mjerenoj GPS-om) uz Savu  50 kmh a niz Savu 60 kmh.

SALE NB:
Sjajno! :good:
Koliko je velik tvoj gliser i koliko je težak? A ovih 25 litara na sat, jel' to po motoru ili ukupno?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju