Korisno

Ako nista, to me je podsetilo da je vreme za zamenu filtera goriva

Na jednom videu na youtube-u koji se bavio istom temom - zamenom filtera goriva, cuo sam jedan savet za startovanje motora nakon zamene filtera goriva. Navodno, bilo bi dobro pre tog duzeg prvog verglanja zavrnuti ventil za usis vode za hladjenje motora. Stvar je u tome da ako se dugo vergla, moze da se desi da voda iz auspuha nema dovoljno pritiska da izadje napolje, vec se vrati u motor i napravi stetu. Cim motor krene da upali, ili da se "javi", treba pustiti vodu.
E sad, racunam da bi trebalo bas dugo i sporo verglati da se to desi, ali nije na odmet imati i to na umu.
Kod mene je malo novija verzija motora, Volvo Penta 2002 od 18hp, pa srecom ima sraf za ozracivanje na samom nosacu filtera sto olaksava posao. Takodje ima i pumpa niskog pritiska sa polugom, kojom mogu da nadrukam gorivo dok ne izadje sav vazduh iz filtera. U tom slucaju se smanjuje vreme verglanja pri prvom paljenju, mada kod tebe koliko vidim, startovao je vrlo lako i brzo.
I ja sam imao prilike svasta da radim oko tog motora, ali su stvarno zahvalne masine, pouzdane i ekonomicne. A zvuk tog motora mi je omiljen
