E, ovako treba... > Majstori, Majstori ...
Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
Akers:
--- Citat: Zoran 01, 07, 2013, 20:38:24 posle podne --- Vi iz Akersa uopste ne kacite slike malih camaca koje ste ofarbali.Ako ocekujete da ce te
ovde navatati nekog za komercijalni brod svaka cast.
--- Kraj citata ---
Po tim slikama se vidi da smo mi ozbiljna firma koja poseduje svu profesionalnu opremu i pratimo sve svetske standarde vezane za AKZ a to sto su slike vecinom velikih objekata to je zato sto su fotografije obavezne i prate tehnicku dokumentaciju kod primopredaje farbarskih radova.
A godisnje smo radili i po stotinak manjih objekata (metal,aluminijum,poliester) od 5 do 20m duzine.
Okacicu i slike manjih objekata.
Cena za camac od cca 5m duzine je oko 350eura
Prskarenje Sa 2,5
Nanosenje dva premaza dvokomponentne osnovne
Nanosenje dva premaza poliuretanskog laka
Nonosenje dva premaza antifaulinga ispod vodene linije
Garancija 5 godina
Evrotec vec sam ti objasnio zasto ti se ljustio antifauling visr puta sam ti napomenuo da ga moras kvasiti ako odmah ne ide u vodu nisi me poslušao sam si kriv.
evrotec:
To sto ste na mom gliseru radili to je prevara nad prevarama i nista nije bilo od dogovora jer si naplatio hempel a radio si nekom zorkom kojoj je istekao datum a ona braon boja koju ste namazali ispod je obicna boja za metal zorka mislim da i danas postoje te kutije u Srbiji i za mene ste prevaranti
tangabravo:
Ne volim da se mnogo uplićem ali imam nekih primedbi , bez da zadirem u nečiju stručnost ili da kudim nerčiji rad i poštenje. Elem do sada sam, farbao tri plovila od 18stopa , a stakloplastika , i nijedan nisam peskario, stim što sam kod sailfisha-ovoga na slici- gulio mehanički podvodni deo jer je dugo bio u vodi sa starom zaštitom i kada se kod mene osušio počeo da se ljušti te ja jepo naoštrim šabere i do mesa skinem sve a meso ko duša a ne sranja kao što prave kod nas. Kada sam ogulio pošto nije bila bitna glatkoćas nanesem osnovnu epoksi pa pur prajmer- zorkin- tada se to tako zvalo i preko toga dve ruke antialgina zorkinog. U vezi ovog kvašenja antialgina , po menim nema veze ako je purprajmer bio odgovarajuće suvoće da bi primio antialgin. Moj trup je stajao godinu dana suv pre prve plovidbe i enoga još uvek ko kamen. Nije mi jasna potreba peskarenja stakloplastike ako je stara farba dovoljno zdrava da se ošmirgla na suvo i onda zbog glatkoće ide vodena šmirgla i potomm špricanje. Ne pričam ovo napamet već po instrukcijama mog kolege auto lakirera koji mi je i špricao gornji deo , koji sam znao i ja ali nisam stručan kao on da bi bilo ogledalo
Akers:
--- Citat: tangabravo 10, 12, 2017, 16:03:55 posle podne ---Ne volim da se mnogo uplićem ali imam nekih primedbi , bez da zadirem u nečiju stručnost ili da kudim nerčiji rad i poštenje. Elem do sada sam, farbao tri plovila od 18stopa , a stakloplastika , i nijedan nisam peskario, stim što sam kod sailfisha-ovoga na slici- gulio mehanički podvodni deo jer je dugo bio u vodi sa starom zaštitom i kada se kod mene osušio počeo da se ljušti te ja jepo naoštrim šabere i do mesa skinem sve a meso ko duša a ne sranja kao što prave kod nas. Kada sam ogulio pošto nije bila bitna glatkoćas nanesem osnovnu epoksi pa pur prajmer- zorkin- tada se to tako zvalo i preko toga dve ruke antialgina zorkinog. U vezi ovog kvašenja antialgina , po menim nema veze ako je purprajmer bio odgovarajuće suvoće da bi primio antialgin. Moj trup je stajao godinu dana suv pre prve plovidbe i enoga još uvek ko kamen. Nije mi jasna potreba peskarenja stakloplastike ako je stara farba dovoljno zdrava da se ošmirgla na suvo i onda zbog glatkoće ide vodena šmirgla i potomm špricanje. Ne pričam ovo napamet već po instrukcijama mog kolege auto lakirera koji mi je i špricao gornji deo , koji sam znao i ja ali nisam stručan kao on da bi bilo ogledalo
--- Kraj citata ---
Poliesterski i plasticni objekti se ne peskare vec se smirglaju(Slajfuju)smirglama odgovarajuce hrapavosti do zdravog materijala ne sme biti ostataka boje.Posle smirglanja dolazi otprasivanje i nanosenje dva sloja Pur prajmera.Pur prajmer je veza izmedju poliestera i zavrsnog premaza.Napomena poliesterski objekti se ne mogu farbati obicnim bojama mora ici Pur Prajmer,ako se nanese lak direktno na poliester vrlo brzo ce se poceti ljustiti.Posle Pur prajmera nanose se dva premaza poliuretanskog laka iznad vodene linije a ispod vodene linije nanose se dva premaza Antifaulinga.
Antifaulinzi za profi upotrebu (samopolirajuci koji traju 5-7 godina)se moraju kvasiti prva dva dana ako objekat ne ide u vodu odmah.Svaka boja ima svoju tehnicku dokumentaciju u kojoj sve pise ,kako se prvi,kojom brzinom se suzi u odnosu na temparaturu,koji procenat vlage trpi itd
Evrotec hoces prestati vise da pises gluposti kakva crna Zorka to vise ne postoji a zar bi ja koji prodajem boju i od stotina kanti Hempela Internationala kupovao Zorku???Zorkine/Tikuriline boje su 30%-50% skuplje od Hempela.
Tebi je apliciran Interswift 655 dark red(Interswift 655 TBT Free Antifouling PRODUCT DESCRIPTION Patented, TBT free, self polishing antifouling system incorporating unique Copper Acrylate SPC (Self Polishing Copolymer) technology. INTENDED USES For use at Newbuilding or Maintenance & Repair. In European countries where antifouling registration ...
Da si pokvasio ne bi imao problem.
bugi:
Farbao sam par camaca koji su vec bili farbni...uglavnom poliuretanskim bojama po redosledu kako ste naveli (ispravno naveli)
Svaki od tih camaca sam brusio do prajmera i ako je zdrav ne diram ga nego ponovo preko njega prajmer i dve ruke boje...nikad problem nisam imao
Jednu staru lose farbanu pasaru sam odradio piturom i to bez prajmera (posto je bio prisutan stari) vec sa nekim medjupremazom i zavrsnom farbom. Posle dve godine je kao casa...toliko dobro izgleda da sam i ja odusevljen
Iskustvo mi kaze da je Hempel najbolji
Takodje mi iskustvo kaze da kad plasticni camac dodje u stanje da mu je neophodno farbanje od njega u vecini slucajeva nema nista...stara baba je stara baba i sminka samo delimicno skrije njene bore
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju