E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
Elan T 401 L - restauracija
alepan:
e kad smo sve to povadili i oprali, sastrugali ostatke krmenog zrcala/ogledala...to je dobilo ovakav izgled.
...tu smo trenutno stali dok ne prodju praznici pa nastavljamo dalje.....
alepan:
Trenutno imamo polemike:
1. Da li vaditi ovu dasku koja je zalepljena epoksijem (mislim), koji je tvrd kao kamen i skoro nemoguce ga je lomiti pa se bojimo da ne pocupamo sve ako krene naopako.... ili da je dobro isusimo na suncu pa ponovo zalaminiramo? nije jos trula ali nije bas ni tvrda kao zdravo drvo...
2. Za krmeno zrcalo/ogledalo smo spremili vodootpornu sperplocu/blazujku debljine 21mm i raspravljamo da li ce ta debljina biti dovoljna kad se laminira da izdrzi neke jace motore...20ks npr? ili da pojacamo na 21mm+15mm?
55555
maverick:
one rupe koje si obrusio gdje je bio nabubrio djelkot dobro u par navrat isperi vodom...najbolje bi bilo da ih pokrpas epoxy filerom i preko svega prajmer...pa onda ostalo....
Tu dasku na podu ne moras mjenjati, kad se osusi prelaminiraj je dobro i ona ce samo biti sablon preko kojeg ide mata i roving...i ono ce u osnovi biti nosivi dio..
na tu debljinu zadnjeg zrcala mozes okaciti 30 ks ladno, ali u djelu gdje je motor mozes pojacati s unutrasnje strane da imas debljinu kao sto je i bila...i tu blazujku dobro izbrusi, ako ima onaj smedji vanjski dio...poskidaj sto vise da se plastika moze uhvatiti za nju
Kapetan:
1 ako mislis da mozes bezbolno da je vadis vadi .. ako ne ojacaj je dooobro sa laminatom i zatvaraj ...
2 nemoj blazujku ... uzmi hrast 4-5cm i nasledice i unuci ...
LSI:
Куку, шта сте ви то почели? Нека вам Бог помогне...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju