E, ovako treba... > Elektrika

Akumulator-provera stanja

<< < (3/6) > >>

packe:
kad bi platio drugom imo bi jedan od 45 ampera  unimer pa meri ffff

Misha D:
do sada sam dobio dve tvrdnje:
-momci iz D.Tucovica traze da im donesem akumulatore na visednevno testiranje (praznjenj i punjenje) uz prihvatljivu nadoknadu i ne spominju ovakav aparat
-iz  nekoliko izvora dobih informaciju da sve to isto uradi ovaj aparat za nekoliko minuta sha
Iznosenje 3 kom po 100A iz plovila i vracanje nazad nije bas predmet mojih zelja. XKJHDGASED

djbtea:
Gledam,pardon citam vasu polemiku o proveri akomulatora  tacno je sve sto ste rekli i Packe i Kapetan,ima tu raznih faktora,ali ako covek hoce bezbedno da boravi na vodi,a da ga ne boli  glava u zavisnosti od velicine plovila i broja potrebe i snage akomulatora slazem se sa Kapetanom.Kap potpuno si u pravu ,dali jedan ili vishe komada iz plovila u kola i pravac ovlashceni servis na proveru akomulatora.Ako su okej onda dolazi na red provera svega ostalog shto je naveo Packe. k5 k5 114 114

packe:
kapetane dok ovo nisam nabavio bile su muke sa strujom                                                            Country - Germany;
Title - Marathon L12V80;
Voltage, V - 12;
Capacity, Ah - 80;
Length, mm - 359;
Width, mm - 172;
Height, mm - 226;
Height with clamp, mm - 226;
Weight - 30;
 lifetime expectancy 12 years   Marathon L L12V80 Battery
.
Price: €432.92

ladjaVlajko:

--- Citat: Misha D  13, 03, 2013, 07:08:19 pre podne ---Na koji nacin se proverava stanje akumulatora posle nekoliko godina koriscenja?
Ako se u nizu ima 1 ili vise raznostarih akumulatora, kako utvrditi koji od njih se shlepa i vuce struju od onih boljih?

--- Kraj citata ---

Jesu li ti akomulatori vezani paralelno ili na red ?

Ako su paralelno (a pretpostavljam da jesu), onda zaboravi sve ove savete vezane za amper klješta i-ili ovaj uređaj koji premeri akomulator za par sekundi. Tu se mere samo startni akomulator koji treba da daju veliku struju za pokretanje motora automobila.

Moraš pregledati svaki akomulator posebno i to ... napuniti do vrha pa prazniti preko nekog potrošača (na primer sijalica) i pritom meriti struju i napon akomulatora. To radiš do prašnjenja akomulatora. Kada to odradiš za sva tri videćeš da li su im jednake karakteristike ili nisu a moći ćeš i da sračunaš kapacitet. Naravno, koristiš istu sijalicu za sva tri akomulatora kako bi mogao da uporediš rezultate.

U idealnom slučaju, trebalo bi da su ti izmerene karakteristike iste.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju