E, ovako treba... > Elektrika
Akumulator-provera stanja
			packe:
			
			kad bi platio drugom imo bi jedan od 45 ampera  unimer pa meri ffff
		
			Misha D:
			
			do sada sam dobio dve tvrdnje:
-momci iz D.Tucovica traze da im donesem akumulatore na visednevno testiranje (praznjenj i punjenje) uz prihvatljivu nadoknadu i ne spominju ovakav aparat
-iz  nekoliko izvora dobih informaciju da sve to isto uradi ovaj aparat za nekoliko minuta sha
Iznosenje 3 kom po 100A iz plovila i vracanje nazad nije bas predmet mojih zelja. XKJHDGASED
		
			djbtea:
			
			Gledam,pardon citam vasu polemiku o proveri akomulatora  tacno je sve sto ste rekli i Packe i Kapetan,ima tu raznih faktora,ali ako covek hoce bezbedno da boravi na vodi,a da ga ne boli  glava u zavisnosti od velicine plovila i broja potrebe i snage akomulatora slazem se sa Kapetanom.Kap potpuno si u pravu ,dali jedan ili vishe komada iz plovila u kola i pravac ovlashceni servis na proveru akomulatora.Ako su okej onda dolazi na red provera svega ostalog shto je naveo Packe. k5 k5 114 114
		
			packe:
			
			kapetane dok ovo nisam nabavio bile su muke sa strujom                                                            Country - Germany; 
Title - Marathon L12V80; 
Voltage, V - 12; 
Capacity, Ah - 80; 
Length, mm - 359; 
Width, mm - 172; 
Height, mm - 226; 
Height with clamp, mm - 226; 
Weight - 30; 
 lifetime expectancy 12 years   Marathon L L12V80 Battery 
.
Price: €432.92
		
			ladjaVlajko:
			
			
--- Citat: Misha D  13, 03, 2013, 07:08:19 pre podne ---Na koji nacin se proverava stanje akumulatora posle nekoliko godina koriscenja?
Ako se u nizu ima 1 ili vise raznostarih akumulatora, kako utvrditi koji od njih se shlepa i vuce struju od onih boljih?
--- Kraj citata ---
Jesu li ti akomulatori vezani paralelno ili na red ?
Ako su paralelno (a pretpostavljam da jesu), onda zaboravi sve ove savete vezane za amper klješta i-ili ovaj uređaj koji premeri akomulator za par sekundi. Tu se mere samo startni akomulator koji treba da daju veliku struju za pokretanje motora automobila.
Moraš pregledati svaki akomulator posebno i to ... napuniti do vrha pa prazniti preko nekog potrošača (na primer sijalica) i pritom meriti struju i napon akomulatora. To radiš do prašnjenja akomulatora. Kada to odradiš za sva tri videćeš da li su im jednake karakteristike ili nisu a moći ćeš i da sračunaš kapacitet. Naravno, koristiš istu sijalicu za sva tri akomulatora kako bi mogao da uporediš rezultate.
U idealnom slučaju, trebalo bi da su ti izmerene karakteristike iste.
		
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju