Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

KAKO SE U SVETU KUPUJU I PRODAJU PLOVILA?

<< < (3/4) > >>

HOGAR:
Po mom misljenju brokeri su tu da daju pravu procenu sa sve manama plovila koje ide u prodaju,i za to odgovaraju.Tako su izbegnute mucke i subjektivnost vlasnika,primer - '' ovakve zavese nema ni jedan bayliner,a to kosta 2ooo dolara''  lol lol lol,itd,itd.Zato toga ima kod nas kolko neces,pogotovo na sklepanim ''sam li si ga pravia'', nazovi,plovilima.Koju cenu da odredi onda,kod nas,vlasnik fabrickog plovila,aman.Zato kod njih mnogo jevtinija pokretna imovina,polovna.

dalibor:
Sada se razumemo 114

argo1:
Pa kad su "tupi k'o sidro",za sve im treba po neko.

jedar:
 Svedska .

Nema registracije brodovi nemaju nikakve papire do 15 m duzine, ne treba nikakva dozvola i nikakav papir ne treba ni osiguranje , al je pozeljno ako u marini cuknes neku jahtu od 200 000 evra..

Brokeri se koriste samo za 100 000 evra  pa nagore...
Inace napises jedan obican papir potpis i licna karta i to je sve....
1 700 000 plovila na 8 mil stanovnika najveci broj po glavi na planeti... Zato sto je lako imati plovilo a ima vode.

Ljuba:
Šta ti je kultura, ovde bi oporezovali i vazduh nekako samo da mogu i to sve sa 3-4 kojekakve dozvole.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju